  • 1. Data: 2004-04-25 11:50:14
    Temat: problem: zwolnienie chorego pracownika
    Od: "thaZ" <t...@N...pl>

    Mamy z narzeczoną problem..
    a mianowicie:
    moja narzeczona pracuje w prywatnym gabinecie stomatolog.
    jako pomoc (technik stomatolog)...
    w ubiegłą środę, miała operację (zabieg)
    usuwający guza spod Jej lewego ramienia,
    a co za tym idzie - jest mało zdatna do pracy (jest leworęczna).

    Dostała zwolnienie do soboty włącznie
    i jak zakładam, w poniedziałek (jutro) dostanie
    następne zwolnienie - wystawione przez lekarza
    który przeprowadzał zabieg.
    ... i tu zaczyna się problem - szefowa mojej
    narzeczonej, wydzwania do Niej i pyta co zamierza
    dalej robić, czy ma kogoś szukać na Jej miejsce
    - mocno naciskając, jak mi się zdaje
    na to, aby zrezygnowała z pracy.

    powiedzcie mi, co mamy w tej chwili zrobić ?
    czy możliwe jest zwolnienie pracownika,
    tylko dlatego, że jest chory (ma zwolnienie)... ?

    proszę o help.

    pozdr,
    thaZ

  • 2. Data: 2004-04-25 21:11:48
    Temat: Re: problem: zwolnienie chorego pracownika
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "thaZ" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    Szefowej się poniekąd nie dziwię. W końcu chce wiedzieć, czy dziewczyna
    zniknie jej na rok, czy tylko na tydzień. A czy nie możecie szefowej
    uchylić rąbka tajemnicy i powiedzieć, ile najpewniej będzie dziewczyna na
    zwolnieniu? Można pewnie o to zapytać lekarza prowadzącego, bo pewnie nie
    pierwszy raz taką operację robił i wie, ile mniej więcej później się
    trzeba leczyć.