  • 1. Data: 2004-04-25 10:14:11
    Temat: Spór dotyczący ostatecznego rozl. inw. ze spółdzielnią
    Od: "markis" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam problem polegający na tym, że spółdzielnia przysłała ost. rozliczenie
    inwestycji (oczywiście wynikła z tego dopłata, którą uiściłem) a ja nie
    zgadzam się z przedstawionymi wyliczeniami.
    Ponieważ wszelkie odwołania do zarządu oraz rady nadzorczej nie odniosły
    skutku dlatego będę musiał skierować sprawę do sądu z powództwa cywilnego.
    Ponieważ zależy mi na jak najszybszym przekazaniu własności (aktualnie mam
    ekspektatywę odr. wł.) ze względu na kredyt hipoteczny oraz "wyrwanie" się
    ze SM. W związku z tym mam parę pytań:
    1) Czy zawarcie aktu notarialnego ze spółdzielnią nie zamknie mi drogi do
    odzyskania pieniędzy w post. sądowym?
    2) Czy mam szansę odzyskać ~74k PLN (na cały budynek, 8 rodzin) z tytułu
    nadzoru i obsługi inwestycji, którą wykonywali etatowi pracownicy
    spółdzielni w ramach swoich obowiązków?
    3) Czy lepiej zakładać sprawę sądową indywidualnie czy jako pozew zbiorowy
    (dot. to wszystkich właścicieli mieszkań)?

    Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc w tej sprawie
    Pozdrawiam,
    markis