  • 1. Data: 2004-04-25 10:38:01
    Temat: Pomoc pilnie potrzebna
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Poszukuje najnowszej i obowiazującej ustawy o reklamie wyrobów tytoniowych i
    alkoholowych. Bardzo prosze o pomoc. Spędziłem już na googlach kilka godzin,
    są artykuły ale nie ma konkretów.

    Z góry dziękuję
    Marek

  • 2. Data: 2004-04-25 10:48:17
    Temat: Re: Pomoc pilnie potrzebna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek wrote:

    > Poszukuje najnowszej i obowiazującej ustawy o reklamie wyrobów tytoniowych i
    > alkoholowych. Bardzo prosze o pomoc. Spędziłem już na googlach kilka godzin,
    > są artykuły ale nie ma konkretów.

    czyli?

    szukasz:
    ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów
    tytoniowych.
    ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    KG