  • 1. Data: 2004-04-25 08:15:41
    Temat: PZU zlodziej odszkodowanie help
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Domagam sie od pzu naprawy motocykla z OC sprawcy kolizji. Motocylk z
    2003 roku. Na co mam sie powolac aby wszystkie zniszczone czesci byly
    wymienione na nowe a motocykl wrocil do postaci w jakiej byl przed
    wypadkiem? Bo wymyslili sobie ze nie wymienia mi jednej czesci, tylko zebym
    sobie ja polakierowal. A motocykl (suzuki gsx-r) prawie nowka.Oczywiscie
    kosztorys mam bez vatu. Gosc co robil ogledziny dostal liste czesci z salonu
    suzuki ktore sa do mymiany, bo pzu nie ma, i facet wstawil mi czesci do
    kosztorysu z innego modelu bo tansze.Tylko pojechac i wpierdolic komus.

    Dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2004-04-26 11:53:17
    Temat: Re: PZU zlodziej odszkodowanie help
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    adas wrote:

> [...]
    > wstawil mi czesci do kosztorysu z innego modelu bo tansze.Tylko pojechac i

    Noo trzeba najpierw napisac im (PZU) jakie jest panskie zdanie
    wstawic wlasciwe ceny i .. nie zgodza sie pewnie..
    wiec trzeba bedzie do sądu...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-26 14:37:02
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Dzis bylem, przedstawilem czesci z salonu suzuki, bo nikt tego nie moze
    kupic i nie naprawie nowego motocykla u pana Zdzisia tylko w renomowanym
    salonie. I wszystko wporzadku. 10 000 naprawa juz zaplacilem narazie z
    wlasnej kieszeni.