eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem ze zwrotem towaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2009-07-08 07:49:33
    Temat: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Witam
    Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony,
    taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot
    nieużywanego towaru do 7 dni.
    Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
    paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
    Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie
    podlega wymianie czy zwrotowi.
    Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i
    zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :)

    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia



  • 2. Data: 2009-07-08 08:09:19
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
    > paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.

    To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z
    takim towarem?

    j.


  • 3. Data: 2009-07-08 08:31:30
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>


    >> Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis
    >> na
    >> paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
    >
    > To trzeba go zapytac po co w takim razie umiescil go na paragonie z
    > takim towarem?
    >
    > j.

    "bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z
    debilem...
    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia



  • 4. Data: 2009-07-08 08:33:46
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > "bo tak ma ustawione w kasie fiskalnej i tak się drukuje" i weź tu gadaj z
    > debilem...

    To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali. Jak
    sobie zycza to niech obciaza serwis kasy kosztami zwrotu ;P

    j.


  • 5. Data: 2009-07-08 08:49:16
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>


    > To ich problem, ze tak sobie ustawili w kasie i tak wydrukowali.
    > ..........

    Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
    go uznać.
    Nie interesują mnie jego relacje z serwisem kas fiskalnych i kto mu to tak
    ustawił.

    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia



  • 6. Data: 2009-07-08 08:54:52
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzesiex napisał(a):

    > Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie chce
    > go uznać.

    Pozew do Sądu?

    j.


  • 7. Data: 2009-07-08 09:57:08
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    >> Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
    >> chce
    >> go uznać.
    >
    > Pozew do Sądu?
    >
    > j.

    Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200
    zł.

    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia



  • 8. Data: 2009-07-08 10:24:00
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-07-08, Grzesiex <s...@g...pl> wrote:
    >>> Ale mój problem jest taki ?e na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
    >>> chce
    >>> go uznaae.
    >>
    >> Pozew do S?du?
    > Mo?na, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelaae, towar wart 200
    > z?.

    No to chyba sobie właśnie odpowiedziałeś.

    --
    Marcin


  • 9. Data: 2009-07-08 11:02:52
    Temat: Re: problem ze zwrotem towaru
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Grzesiex wrote:
    >>> Ale mój problem jest taki że na paragonie jest zapis a sprzedawca nie
    >>> chce
    >>> go uznać.
    >> Pozew do Sądu?
    >>
    >> j.
    >
    > Można, tylko to chyba tak jak by z armaty do wróbla strzelać, towar wart 200
    > zł.
    >

    To jeszcze zostaje odpowiedź na pytanie, czy informacja o zwrotach jest
    wywieszona w sklepie. Jeśli tak, traktuj to jako ofertę i idź do
    rzecznika konsumentów.
    M.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1