eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem ze zwrotem towaru › problem ze zwrotem towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Grzesiex" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem ze zwrotem towaru
    Date: Wed, 8 Jul 2009 09:49:33 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <h31j2e$eie$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: amon.pke.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1247039375 14926 195.245.224.251 (8 Jul 2009 07:49:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jul 2009 07:49:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: pke00
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:597655
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zakupiony został towar z przeceny (towar pełnowartościowy, nie uszkodzony,
    taka promocja była), na paragonie jest napisane iż sklep przyjmuje zwrot
    nieużywanego towaru do 7 dni.
    Sprzedawca jednak nie chce przyjąć towaru ponieważ twierdzi iż ten zapis na
    paragonie nie dotyczy towarów z promocji/przeceny.
    Oczywiście w sklepie nie ma żadnej informacji o tym że towar z przeceny nie
    podlega wymianie czy zwrotowi.
    Pytanie: co mozna zrobić w takiej sytuacji? Sprzedawca jest uparty i
    zwrotu/wymiany nie chce przyjąć. Na siłę mu towaru nie wcisnę :)

    --
    _____________________
    Grzesiex
    Ford Mondeo 95. 2.0 Ghia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1