  • 1. Data: 2009-07-08 08:27:48
    Temat: Zwrot kosztów za nieodbyty koncert.
    Od: "OLO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Mam pytanko w sprawie odzyskania pieniedzy.

    Kupilem na aukcji internetowej bilety na koncert DM w Wawie - ktory sie nie
    odbyl. Probuje odzyskac pieniadze.
    Bilety były sprzedawane przez firme topbilety.pl . Koszt nominalny biletow
    175 zl + koszt przejazdu z Poznania do Wawy. Z racji tego ze nie bylem
    zainteresowany wyjazdem poprosilem wlasciciela firmy o przyslanie mi tych
    biletow do domu. Napisalem oswiadczenie w mailu ze nie roszcze pretensji za
    niewykorzystany w/w dojazd.
    I tu w sumie sprawa sie konczy.
    Odeslalem bilety. Gosc ma zwrocic mi koszty tych biletow. (nie wiem ile to
    potrwa). I tu pytanie. Jaka kwote powinien mi zwrocic? Koszt biletow + koszty
    przejazdu (z ktorego zrezygnowalem) czy tylko sam koszt biletow?

    Pytanie sie bierze stad ze skoro koncert sie nie odbyl to ten wyjazd wogole
    nie mial miejsca a w tym momencie wlasciciel firmy wzial pieniadze za cos
    czego wogole nie wykonal :/ ( choc ja z tego zrezygnowalem)

    Czy powinien mi zwrocic calosc? Wiem ze pewnie tych pieniedzy mi nie zwroci
    bo sam zrezygnowalem jednak ... no wlasnie.. jednak...

    Jak to mozna zinterpretowac?
    Pewnie powiecie : zrezygnowales to co chcesz odzyskiwac...
    Pozdrawiam.

    OLO

  • 2. Data: 2009-07-08 08:30:37
    Temat: Re: Zwrot kosztów za nieodbyty koncert.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Lip, 10:27, "OLO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Jak to mozna zinterpretowac?
    > Pewnie powiecie : zrezygnowales to co chcesz odzyskiwac...
    > Pozdrawiam.
    >
    > OLO

    Ma oddac tyle ile zaplaciles.

  • 3. Data: 2009-07-08 09:14:26
    Od: "OLO" <p...@N...gazeta.pl>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> napisał(a):

    > Ma oddac tyle ile zaplaciles.

    A na co sie powolywac? Mozesz jakos to podeprzec paragrafem?
    Zaplacilem za usluge z ktorej zrezygnowalem. Nie wiem czy wlasciciel bedzie
    sie na to powolywal.
    Pozdrawiam. I dziekuje za odpowiedz.

  • 4. Data: 2009-07-08 10:00:49
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > A na co sie powolywac? Mozesz jakos to podeprzec paragrafem?
    > Zaplacilem za usluge z ktorej zrezygnowalem. Nie wiem czy wlasciciel
> [...]

    A nie prościej zadzwonić do tej firmy i zapytać ile kasy oddadzą ?
    Jak stwierdzą że część to zapytać dlaczego.
    Może problem sam się rozwiąże a może wogóle go nie ma bo firma odda tyle ile
    zapłaciłeś,
    ale to jest "może" i dowiesz się prędzej jak zadzwonisz a potem nam o tym
    opowiesz.

    --
    _____________________
    Grzesiex

  • 5. Data: 2009-07-08 11:32:52
    Od: "OLO" <p...@N...gazeta.pl>

    Grzesiex <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > zapłaciłeś,
    > ale to jest "może" i dowiesz się prędzej jak zadzwonisz a potem nam o tym

    JAK rozmawialem z wlascicielem firmy to zasugerowal ze kosztów tego dojazdu
    nie chce zwracac. Nie wiem jak to interpretowac. Dlatego sie pytam. Czy moge
    zadac zwrotu calosci kasy za nieodbyty dojazd z ktorego zrezygnowalem.

  • 6. Data: 2009-07-08 16:24:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    OLO pisze:

    > Czy moge
    > zadac zwrotu calosci kasy za nieodbyty dojazd z ktorego zrezygnowalem.

    Dlaczego nie anulowałeś dojazdu u przewoźnika?

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-07-09 11:11:21
    Od: "Z P." <p...@N...gazeta.pl>

    spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dlaczego nie anulowałeś dojazdu u przewoźnika?

    Anulowalem. Bo swiadomie kupowalem bilet po cenie z dojazdem wiedzac ze nie
    bede z niego korzystal.
    Warunkiem kupna biletu bylo kupno z dojazdem. Zrezygnowalem z niego.
    Wlasciciel firmy wyslal mi bilety do domu. Koncert sie nie odbyl. Dojazdu
    rowniez nie bylo. I tu jest kwestia czy powinien mi zwrocic calosc czy tylko
    za wlasciwy bilet. O to cale pytanie.

  • 8. Data: 2009-07-09 11:20:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    Z P. pisze:

    > Anulowalem. Bo swiadomie kupowalem bilet po cenie z dojazdem wiedzac ze nie
    > bede z niego korzystal.

    Czyli zwrócić powinien całą kwotę - łącznie z dojazdami.

    --
    spp