  • 41. Data: 2007-06-13 08:43:18
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 10:23:02 +0200, Arek napisał(a):

    > Jeśli już gdzieś jest problem z liniami wysokiego napięcia to w tym, że
    > wytwarzają one szkodliwe dla zdrowia ultradźwięki.

    Gdybyś jeszcze nie mylił infradźwięków z ultradźwiękami.....

  • 42. Data: 2007-06-13 08:47:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik jureq napisał:
    > Gdybyś jeszcze nie mylił infradźwięków z ultradźwiękami.....

    Masz rację. Biję się w klatę i idę zmówić 3 zdrowaśki w ramach pokuty

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 43. Data: 2007-06-13 12:53:08
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:f4o9h8$h4r$1@news.onet.pl...

    > Jeśli już gdzieś jest problem z liniami wysokiego napięcia to w tym, że
    > wytwarzają one szkodliwe dla zdrowia ultradźwięki.

    Taaaaa....

  • 44. Data: 2007-06-13 16:05:54
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > Masz rację. Biję się w klatę i idę zmówić 3 zdrowaśki w ramach pokuty

    To jeszcze pobij się w co tam chcesz za mylenie GHz z MHz ;-)

    Krystian

  • 45. Data: 2007-06-22 14:49:16
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Marcin Debowski pisze:

    > Tak? Które?

    Martwe :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 46. Data: 2007-06-22 14:52:24
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Jasko Bartnik pisze:

    > W jakims programie rozrywkowo-edukacyjnym (chyba Brainiac) probowano za
    > pomoca 100 pracujacych (nie na czuwaniu) telefonow komorkowych ugotowac
    > jajko. Zero efektu. To tak na mrginesie mi sie przypomnialo.

    Nie ta częstotliwość, trudno wzbudzić cząsteczki wody do drgań.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 47. Data: 2007-06-23 12:46:05
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie ta częstotliwość, trudno wzbudzić cząsteczki wody do drgań.
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Sebcio

    ALe masz wzorce, debilny program pseudo naukowy...

  • 48. Data: 2007-06-23 16:51:11
    Temat: Re: problem z przekaznikiem komorkowym... [OT]
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 23-06-2007 o 14:46:05 BETON <b...@m...pl> napisał(a):

    > ALe masz wzorce, debilny program pseudo naukowy...

    1. Zle cytujesz,
    2. Zle rozumiesz slowo pisane,
    3. Wypowiedz zupelnie nie na temat.

    --