  • 21. Data: 2006-10-31 09:36:11
    Temat: Re: problem z dzieckiem sąsiadów
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 31 Oct 2006 10:00:32 +0100, szerszen napisał(a):

    > ochota jest, jeno funduszy na chwile obecna malo ;) moze za jakies 10 lat

    Cenię podejście ludzi umiejących cieszyć się z tego co mają.
    Mimo wszystko domku i tak Ci życzę :-)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 22. Data: 2006-10-31 09:38:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > Mimo wszystko domku i tak Ci życzę :-)

    a dziekuje i wzajemnie

  • 23. Data: 2006-10-31 09:40:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Każdy tego typu show to 100% odpłatność za robienie z siebie idioty
    > przed
    > kamerami :-)

    ok, ty bys tego nie zrobil, ja i pare innych osob tez nie, ale jak widac
    sa tacy, ktorym to pasi

  • 24. Data: 2006-10-31 13:38:06
    Od: "Szaro Bury" <s...@g...pl>

    marg <m...@m...pl> napisał(a):

    > Nade mną mieszka sobie rodzinka: babcia, córcia i dwoje dzieci owej
    > córci(3 mies i 3-4 lata). Problem jest ze starszym dzieckiem. Od kilku
    > dni wstaje o godzinie 3-4 rano i urządza nam seans waleniem czymś w
    > podłogę, przesuwania jakichś mebli, skakania z krzesła na podłogę przez
    > godzinę i do tego dzikich wrzasków.

    Systematyczne dzwonienie na komendę Waszą. Niech przyjadą, posłuchają wyczynów
    dzieciaka. Nie wiem dokładnie, ale miałem podobny problem to ktoś mi
    powiedział, że jest jakaś ustawa wg. której policjant przy peirwszym
    uzasadnionym wezwaniu zwraca uwagę, przy drugim jest już kara (ponoć 200zł), a
    za trzecim sąd grodzki. Jeśli coś przekręciłem to prosze o poprawienie.
    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2006-10-31 13:39:20
    Temat: Re: problem z dzieckiem sąsiadów (niedopowiedziane)
    Od: "Szaro Bury" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szaro Bury <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > za trzecim sąd grodzki. Jeśli coś przekręciłem to prosze o poprawienie.

    Acha. Zapomniałem dodać, że zrób to jak trwa jeszcze cisza nocna czyli 22-6.

  • 26. Data: 2006-10-31 13:53:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Qbek" <q...@w...pl> wrote in message
    s.com...
    >W latach 70-80 budowano bloki z "kartonu" by jak najwiecej wybudowac-
    >dla podniesienia statystyk. A dzisiaj jest problem, ze slychać jak
    >sąsiad za scianą puści "bąka".

    teraz to się dopiero buduje z kartonu.

  • 27. Data: 2006-10-31 13:55:50
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Użytkownik "marg" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Donieść doniósł, a że przy okazji sam z siebie debila zrobił....ja już
    > mścić się nie potrzebuję....
    > Ciekawe skąd biorą się te wszystkie skatowane dzieci, te niby wypadki, bo
    > mama spała pijana, albo plotkowała z sąsiadką... a potem wszystko wina
    > sąsiadów, bo wiedzieli i nic nie zrobili....

    Czasem wystarczy moment nieuwagi dorosłego i juz tragedia gotowa. A co
    powiesz na to jeśli mowa o katowanych dzieciach:
    moja córka (3 lata) podczas mycia głowy krzyczy "Tatusiu nie rób mi tego"
    podczas wkładania termometru pod pache "tatusiu nie wkładaj mi tego tam"

    Naszczęście mam rozumiejących dzieci sąsiadów.
    Pozdrawiam
    I podtrzymuje swoje zdanie: najpierw miej dzieci a potem osądzaj tych co je
    mają bo to naprawde dwó rózne punkty widzenia.

  • 28. Data: 2006-10-31 14:00:44
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 paź o godzinie 14:39, na pl.soc.prawo, Szaro Bury napisał(a):

    > Acha. Zapomniałem dodać, że zrób to jak trwa jeszcze cisza nocna czyli 22-6.

    A czy on napisał że mieszka a akademiku, bursie, czy w hotelu?
    Co to jest "ciszanocna" ???
    Nie wypowiadaj się w temacie o którym nie masz pojęcia.

    --
    Herbi
    31-10-2006 15:00:42

  • 29. Data: 2006-10-31 14:23:47
    Od: "Szaro Bury" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Herbi <z...@o...pl> napisał(a):

    > A czy on napisał że mieszka a akademiku, bursie, czy w hotelu?
    > Co to jest "ciszanocna" ???

    W mojej spółdzielni jest regulamin, w którym jest określona cisza nocna
    właśnie od 22 do 6. Co więcej spółdzielnia ta odziedziczyła to (oczywiście ze
    zmianami) po PRL'owskiej spółdzielni molochu więc podejrzewam, że wiele
    spółdzielni ma podobny zapis.

    > Nie wypowiadaj się w temacie o którym nie masz pojęcia.

    Ojej. Ile agresji. Jestem świeżo po zastosowaniu tego co opisałem i
    zadziałało. No to może jakies pojęcia jednak mam?

  • 30. Data: 2006-10-31 14:35:02
    Temat: Re: problem z dzieckiem sąsiadów (dla Herbiego)
    Od: "Szaro Bury" <s...@g...pl>

    Co nieco o ciszy nocnej w praktyce

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1749.11.884.2.9.1.0.1.htm

    Tu znowu się pojawia to pojęcie nie w odniesieniu do burs, akademików

    http://www.sekro.pl/odpowiedzi/odpowiedz.php?id=22

    Tu znowu piszą o ciszy nocnej obowiązującej w blokowiskach

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1828.59.3.2.1.2.0.1.htm

    Nawet Ministerstwo Sprawiedliwości interesuje się ciszą nocną

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1812.6.216.2.1.1.0.1.htm