  • 1. Data: 2003-05-05 08:45:58
    Temat: problem z allegro
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    Witam

    Na stronie allegro jest napisane iz mozna uzyskac odszkodowanie za
    kupionego "bubla" na owej gieldzie internetowej, spelniam wszystkie wymagane
    warunki i wyslalem 21 marca formlularz zgloszeniowy z opisem przebiegu
    aukcji wraz z dokumentami ktore potwierdzaja zakup owej rzeczy. Niestety nie
    otrzymalem zadnej odpowiedzi ze strony allegro a wysylalem do nich na pod
    rozne adresy emaile i nie otrzymalem zadnej odpowiedzi tak jakbym byl
    totalnie olewany z ich strony. Byc moze osoba ktora mi sprzedala ten monitor
    jest czyims znajomym z ludzi ktorzy zajmuja sie wyplacaniem odszkodowan.
    Niestety nie wiem co mam robic w zwiazku wyplaty dlamnie pelnego
    odszkodowania. Czy jest jakis sposob aby ich zmusic do wyplaty ? Jakis
    paragraf, pozew do sadu ... nie wiem o co w tym prawie chodzi wiec sie pytam
    Was szanowni znawcy prawa ;)

    gregor

  • 2. Data: 2003-05-05 11:47:28
    Temat: Re: problem z allegro
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@h...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowania. Czy jest jakis sposob aby ich zmusic do wyplaty ? Jakis
    > paragraf, pozew do sadu ... nie wiem o co w tym prawie chodzi wiec sie

    Czy tak trudno zadzwonić???
    Popros p. Kube Łaskiego :-) Mial opoznienia ale, mimo ze grubo po
    czasie, zalatwil moja sprawe pozytywnie.

    pzdr., Jacek

  • 3. Data: 2003-05-05 15:44:20
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    a skad wziasc takowy numer ?