  • 1. Data: 2003-05-05 08:37:34
    Temat: urlop wypoczynkowy i bezpłatny
    Od: "Bożena W." <b...@w...pl>

    WITAM!
    Mam pytanie - czy można udzielić pracownikowi /na jego wniosek i za zgodą
    pracodawcy/ urlop bezpłatny w sytuacji , gdy nie wykorzystał jeszcze w
    całości płatnego urlopu wypoczynkowego ? Płatny urlop chce wykorzystać w
    sezonie letnim.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
    Bożena

  • 2. Data: 2003-05-05 09:11:19
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy i bezpłatny
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bożena W." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawcy/ urlop bezpłatny w sytuacji , gdy nie wykorzystał jeszcze w
    > całości płatnego urlopu wypoczynkowego ? Płatny urlop chce wykorzystać w

    Oczywiście,że tak.

    Ja byłam w sytuacji, gdy pracodawca na "siłę" wysyłał na urlop bezpł. w
    momencie gdy niewykorzystany był płatny.
    Pozdrawiam.
    Mała

  • 3. Data: 2003-05-05 13:42:23
    Od: Anna Hajduk <a...@m...pl>

    jak najbardziej ... o ile pracodawca nie sprzeciwia sie to nie ma problemu

    pozdr,
    Ania

    "Bo?ena W." napisa?(a):

    --
    Most Wanted! Doradztwo Personalne
    www.mostwanted.pl

    NAJBLIZSZE SZKOLENIA:

    * Wynagrodzenia i Urlopy pracownicze
    * Czas pracy kierowcow
    * Rozliczanie kosztow podrozy
    * Nawiazywanie i rozwiazywanie umow o prace
    * Amortyzacja bilansowa i podatkowa
    * ABC PRAWA PRACY, Ustka