eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem z Pocztą Polską....
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2005-11-11 18:04:02
    Temat: problem z Pocztą Polską....
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl>

    skrót zaistniałej sytuacji:
    - dnia 16 maja 2005 wysłałem list polecony do USA z przedmiotem
    wylicytowanym
    prze pewną panią pracującą w Credit Suisse First Boston
    na Madison Ave w Nowym Yorku
    - po pewnym czasie Pani ta napisała, że przesyłki nie otrzymała
    - zwróciłem jej 159$ które mi wpłaciła
    - złożyłem reklamacje na poczcie
    - po około 3 miesiącach 8 WRZ dostałem odpowiedź w której stwierdzono,
    że przesyłka została dostarczona do adresta 17.06.2005
    (czyli po miesiacu od nadania choć był to priorytet)
    - napisałem więc do kupujacej czy tego dnia odbierała przesyłkę,
    odpowiedziała, że nie
    - złożyłem na poczcie kolejną pzrysługującą mi reklamację
    - 26 PAŹ otrzymałem odpowiedź, że decyzję podtrzymują czyli, ze przesyłkę
    dostarzyli
    poinformowali, ze dalsza droga wiedzie, przez Sąd Polubowny przy URTiP bądź
    przez zwykły sąd

    Pewnie wielu powie, że przesyłka faktycznie dotarła i kupujacy robi mnie w
    bambuko,
    ale ja raczej ufam ludziom zwłaszcza, ze pewnei kupujaca zarabia te 159$ w
    dwie godziny.

    Dziś jednak dostałem informację, że przesyłka czeka na mnie na poczcie,
    czyli wróciła.

    A więc sytuacja jest tak:
    - poczta twierdzi, że przesyłkę dostarczyła
    - ja wiem, ze to bzdura bo w poniedziałek będę miał ją w rękach

    Poczta nie wywiązała się z umowy dostarczenia przesyłki, przesyłkę maja od
    maja
    a był to list priorytetowy.

    Co mogę zrobić by odzyskać jakąś rekompensatę za koszty nadania (42zł) i za
    straty.
    Podkreślam jeszcze raz, że w odpowiedziach na reklamację kłamią twierdząć,
    że przesyłkę dostarczyli.

    Pozdrawiam
    Michał Pysz


    --
    *******************************
    Michał Pysz
    http://michal.pysz.org/
    *******************************



  • 2. Data: 2005-11-11 18:52:06
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Pysz napisał(a):

    > że przesyłka została dostarczona do adresta 17.06.2005
    > - złożyłem na poczcie kolejną pzrysługującą mi reklamację
    > - 26 PAŹ otrzymałem odpowiedź, że decyzję podtrzymują czyli, ze przesyłkę
    > dostarzyli

    Pisemną ?

    Jeśli tak - Zwróć się do poczty o zwrot opłat za przesyłkę.
    Jeśli nie - poświadczono nieprawdę ...

    WIem, że idę szytą grubymi nićmi ideologią, ale szukałbym
    "armat" w Art. 272 KK, i bardziej => Art. 286 KK.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] http://skocz.pl/STOK-NARTY/ Już wkrótce na NARTY !!!


  • 3. Data: 2005-11-11 19:32:42
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl>


    > Pisemną ?
    Obie reklamacje składałem pisemnie (wysłane listem poleconym)
    Obie odpowiedzi dostałem na piśmie (z pieczęciami , podpisami itp.)

    > Jeśli tak - Zwróć się do poczty o zwrot opłat za przesyłkę.
    > Jeśli nie - poświadczono nieprawdę ...
    Wybacz ale nie rozumiem ?!?

    > WIem, że idę szytą grubymi nićmi ideologią, ale szukałbym "armat" w Art.
    > 272 KK, i bardziej => Art. 286 KK.
    Nic mi to nie mówi, ale domyślam sie, że wiesz co gadasz więc poszukam tych
    przepisów i się z nimi zapoznam.

    Dziękuję

    mp.



  • 4. Data: 2005-11-11 19:38:39
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Michał Pysz napisał(a):

    >>Jeśli nie - poświadczono nieprawdę ...
    > Wybacz ale nie rozumiem ?!?

    pp NAPISAła Ci , że przesyłkę doręczyła .... POŚWIADCZYŁA
    PPISEMNIE NIEPRAWdĘ .... wprowadziła Cie w błąd etc etc ..
    oszukano Cie po prostu.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] http://skocz.pl/STOK-NARTY/ Już wkrótce na NARTY !!!


  • 5. Data: 2005-11-11 19:43:25
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl>

    > pp NAPISAła Ci , że przesyłkę doręczyła .... POŚWIADCZYŁA PPISEMNIE
    > NIEPRAWdĘ .... wprowadziła Cie w błąd etc etc .. oszukano Cie po prostu.
    No zgadza sie oszukano mnie gdyż przesyłka nie została doręczona.

    Teraz pytanie czy zgłosić się do dyrektora PP odpowiedzialnego za reklamacje
    i poinformować go o zaistniałej sytuacjo oraz krokach które chcę podjąć (
    zgłosić należnym organom fakt oszustwa)
    I pertraktować załatwienie sprawy w sposób ugodowy??

    Czy odrazu sprawę kierowaać do Sądu Polubownego/zwykłego sądu ??

    mp.



  • 6. Data: 2005-11-13 08:22:36
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dl2s94$3td$1@inews.gazeta.pl>, Michał Pysz wrote:
    >> pp NAPISAła Ci , że przesyłkę doręczyła .... POŚWIADCZYŁA PPISEMNIE
    >> NIEPRAWdĘ .... wprowadziła Cie w błąd etc etc .. oszukano Cie po prostu.
    > No zgadza sie oszukano mnie gdyż przesyłka nie została doręczona.
    >
    > Teraz pytanie czy zgłosić się do dyrektora PP odpowiedzialnego za reklamacje
    > i poinformować go o zaistniałej sytuacjo oraz krokach które chcę podjąć (
    > zgłosić należnym organom fakt oszustwa)
    > I pertraktować załatwienie sprawy w sposób ugodowy??

    Ja pisałam reklamację (skuteczną) do PP po nadaniu przesyłki za
    granicę z potwierdzeniem odbioru (BTW, polecam ci na przyszłość). Nie
    dostałam informacji zwrotnej, za którą zapłaciłam dodatkowo, że paczka
    dotarła. Napisałam reklamację, a potem było zabawnie: PP wysłała mi
    formularz do wypełnienia, w którym miałam zaznaczyć, czy paczka doszła
    na miejsce, czy nie:) Podtrzymałam korespondencję z PP odsyłając ją
    wraz z formularzem na drzewo i powtórzyłam, że opłaciłam usługę, która
    nie została zrealizowana i żądam zrotu pieniędzy. Po drugim liście
    dostałam odszkodowanie (czy jak to tam nazwali). Listy napisałam do
    urzędu, w którym przesyłka została nadana i opłacona.

    Renata


  • 7. Data: 2005-11-13 11:31:29
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: "Michał Pysz" <p...@w...pl>

    A czy potwierdzenie odbioru jest traktowane jako przesyłka rejestrowana??
    Zdaje mi się, że nie! Jeśłi mam rację to odszkodowanie sie nie powinno
    należeć.

    mp.

    > Ja pisałam reklamację (skuteczną) do PP po nadaniu przesyłki za
    > granicę z potwierdzeniem odbioru (BTW, polecam ci na przyszłość). Nie
    > dostałam informacji zwrotnej, za którą zapłaciłam dodatkowo, że paczka
    > dotarła. Napisałam reklamację, a potem było zabawnie: PP wysłała mi
    > formularz do wypełnienia, w którym miałam zaznaczyć, czy paczka doszła
    > na miejsce, czy nie:) Podtrzymałam korespondencję z PP odsyłając ją
    > wraz z formularzem na drzewo i powtórzyłam, że opłaciłam usługę, która
    > nie została zrealizowana i żądam zrotu pieniędzy. Po drugim liście
    > dostałam odszkodowanie (czy jak to tam nazwali). Listy napisałam do
    > urzędu, w którym przesyłka została nadana i opłacona.
    >
    > Renata



  • 8. Data: 2005-11-13 12:46:01
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>


    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dl786h$7tb$1@inews.gazeta.pl...
    >A czy potwierdzenie odbioru jest traktowane jako przesyłka rejestrowana??
    >Zdaje mi się, że nie! Jeśłi mam rację to odszkodowanie sie nie powinno
    >należeć.


    Poczta oferuje usluge potwierdzenia odbioru tylko i wylacznie w przypadku
    przesylek rejestrowanych.


    --
    Pozdrawiam
    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu


  • 9. Data: 2005-11-13 18:54:28
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości
    news:dl7cfa$rba$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:dl786h$7tb$1@inews.gazeta.pl...
    > >A czy potwierdzenie odbioru jest traktowane jako przesyłka rejestrowana??
    > >Zdaje mi się, że nie! Jeśłi mam rację to odszkodowanie sie nie powinno
    > >należeć.
    >
    > Poczta oferuje usluge potwierdzenia odbioru tylko i wylacznie w przypadku
    > przesylek rejestrowanych.

    Nie o to chodzi. Sama "zwrotka" jest traktowana jak przesyłka
    zwykła, więc nie ma jak udowodnić, że nie wróciła do nadawcy.
    Michał ma rację.

    --
    Pozdrawiam

    Piotr

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1