  • 1. Data: 2005-11-11 15:15:07
    Temat: zameldowanie - kilka pytań.
    Od: "radek" <b...@p...gazeta.pl>

    Witam!
    1) Jestem zameldowany na stałe w toruniu. Czy moge miec meldunek tymczasowy
    w tym miescie? Jesli tak, jakie musze spelnic warunki?
    2) Jesem zameldowany w miejscu A w Toruniu. Zmieniam miejsce zameldowania
    stałego na B rowniez w Toruniu. Czy za jakis czas(jaki jest minimalny) moge
    zmienic zameldowanie znow na miejsce A w Toruniu??

    pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2005-11-11 16:40:37
    Temat: Re: zameldowanie - kilka pytań.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    radek napisał(a):

    > 1) Jestem zameldowany na stałe w toruniu. Czy moge miec meldunek tymczasowy
    > w tym miescie? Jesli tak, jakie musze spelnic warunki?

    Miec gdzie sie zameldowac.

    > 2) Jesem zameldowany w miejscu A w Toruniu. Zmieniam miejsce zameldowania
    > stałego na B rowniez w Toruniu. Czy za jakis czas(jaki jest minimalny) moge
    > zmienic zameldowanie znow na miejsce A w Toruniu??

    Mozesz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos