  • 21. Data: 2013-01-15 00:50:49
    Temat: Re: proba zaplaty niepodpisana karta....w castoramie
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 14.01.2013 09:40, spp pisze:

    > [...]
    > Polcard:
    > " Karta, którą mi podano jest niepodpisana. Czy mogę przyjąć transakcję?

    > [...] Obecnie na rynku wydawane są również
    > karty bez imienia i nazwiska okaziciela (Instant Issue) które
    > bezwzględnie powinny być podpisane. Karty nie podpisane są nieważne.
    > [...]

    Nie zgadzam się z kategorycznym stwierdzeniem, że są nieważne.
    Przykładowo, "Regulamin instrumentu pieniadza elektronicznego wydawanego
    przez Bank Pekao S.A." nie nakłada na posiadacza karty prepaid obowiązku
    jej podpisania. Aczkolwiek bank zastrzega, że akceptant *może* wymagać
    podpisania karty.

    Pozdr.!
    (D)

  • 22. Data: 2013-01-15 10:13:31
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 00:50:49 UTC+1 użytkownik Daniel Pyra napisał:

    > Nie zgadzam się z kategorycznym stwierdzeniem, że są nieważne.
    > Przykładowo, "Regulamin instrumentu pieniadza elektronicznego wydawanego
    > przez Bank Pekao S.A."

    Nawiasem mówiąc nieimienna karta pre-paid (na okaziciela) to *nie karta płatnicza*,
    lecz właśnie instrument pieniądza elektronicznego. Stąd też wynikają pewne różnice.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 23. Data: 2013-01-15 22:13:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-01-13 23:42, bartek pisze:
    > jak to zwykle bywa mam niepodpisane karty bankowe.
    > pani kasjerka stwierdzila ze karta nie podpisana
    > i zaproponowala :
    > 1. podpisanie karty
    > 2. platnosc gotowki
    To się ciesz, byłem świadkiem sytuacji gdzie kasjerka posłużyła się
    logiką "karta niepodpisana = karta nieważna" + "karta nieważna = karta
    do zniszczenia" - i otrzymaną od klienta kartę obejrzała... po czym
    przecięła nożyczkami i spytała czy klient ma gotówkę by zapłacić, bo
    karty już nie ma...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 24. Data: 2013-01-16 00:51:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2013-01-15 22:13, BartekK pisze:
> [...]
    > do zniszczenia" - i otrzymaną od klienta kartę obejrzała... po czym
    > przecięła nożyczkami i spytała czy klient ma gotówkę by zapłacić, bo
    Gdyby to było w Realu to kasjerka dostałaby po łbie od tej z konsoli i
    jeszcze wywalona z pracy.

    --
    animka

  • 25. Data: 2013-01-16 04:07:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Gdyby to było w Realu to kasjerka dostałaby po łbie od tej z konsoli i
    > jeszcze wywalona z pracy.

    No co ty nie powiesz.

  • 26. Data: 2013-01-16 08:26:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-16 04:07, witek pisze:

    > No co ty nie powiesz.

    Widać tak ją zwolnili :P

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2013-01-16 09:34:27
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > to ja mowie, dobrze to pani odda mi karte ja pojde do innej kasy...
    > skoro pani niechce przyjac mi platnosci.
    > podchodze do drugiej kasy ... nagle ktos dzwoni do kasjerki i mowi ze
    > jak bede placic karta kredytowa (na ktorej nie ma zdjecia) mam sie
    > wylegitymowac bo karte dopiero co podpisalem...
    > no i efekt taki ze nie moglem zaplacic musialem sie cofac do auta po
    > dokumenty...
    > jak to jest prawnie ?
    > w sumie dobrze robia nie mam im nic do zarzucenia ale nigdy sie z czyms
    > takim nie spotkalem a karta juz placilem setki razy...

    tak jest w Casto we Wro.

    Mialem tak samo. Mam karte firmową bez nazwiska - tylko nazwa firmy.
    Karta podpisana ale po 2 latach średnio czytelnie. Pani pozwala
    zrealizować transakcję po okazaniu umowy o pracę. Kilkukrotnie też były
    akcje, że kazała mi podpisywać paragon gdzie było napisane, że
    zatwierdzone kodem pin.

    Przeginają pałkę w mojej ocenie. Z tego powodu jadę do konkurencji a nie
    do Casto jak mogę bo mnie denerwują.

    Najgorsza jest uznaniowość. Bo raz przyjmie i uzna, że bazgroł z tyłu
    jest OK a raz uzna że już nieczytelny.

    Icek

  • 28. Data: 2013-01-16 20:22:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    --
    animka

  • 29. Data: 2013-01-16 20:24:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Widać tak ją zwolnili :P

    Co ty nie powiesz. To może Ty, nie ja tam pracowaleś i cię zwolnili.
    Ja bym czyjejś karty nie przecięła, prędzej zadzwonilabym po policję jak
    karta fałszywa.

    --
    animka

  • 30. Data: 2013-01-16 20:58:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Co ty nie powiesz. To może Ty, nie ja tam pracowaleś i cię zwolnili.
    > Ja bym czyjejś karty nie przecięła, prędzej zadzwonilabym po policję jak
    > karta fałszywa.

    Halo, policja?
    Tutaj Animka dzowni.
    Niech pan szybko przyjedzie bo złapałam klienta, który ma niepodpisaną
    kartę kredytową. Napewno ukradł. No i na pewno pijany. Bo kazdy pijak to
    złodziej.