  • 1. Data: 2003-04-10 05:37:37
    Temat: prawo wydawnicze
    Od: "Roy" <r...@x...wp.pl>

    Czesc,
    czy ktos moze mi powiedziec czy przepisy prawa wydawniczego zawarte sa w
    ustwie o prawach autorskich czy tez jest oddzielna ustawa, ew. podac jakis
    link gdzie mozna ta ustawe znalezc.
    pzdr Roy

  • 2. Data: 2003-04-10 10:51:07
    Temat: Re: prawo wydawnicze
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roy" <r...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustwie o prawach autorskich czy tez jest oddzielna ustawa, ew. podac jakis
    Wiesz, to zależy, czego dokładnie szukasz.
    Bo generalnie wydawnictwa w kontaktach z autorami wykorzystują prawo
    autorskie, ale są przecież przedsiębiorstwami, więc też prawo cywilne i
    handlowe się kłania.
    Natomiast branża wydawnicza (podobnie jak obuwnicza) nie zapewniła sobie
    osobnej ustawy;)
    Pozdrawiam,
    MArta