  • 1. Data: 2003-04-10 05:14:53
    Temat: dni wolne za święta wypadające w soboty
    Od: "Aro" <k...@i...pl>

    Czy ktos moze mi wskazac zrodlo tej informacji? Czy jest to nowelizacja KP
    czy tez jakies orzeczenie Sądu Najwyzszego?
    Z gory dziekuje,
    A.

  • 2. Data: 2003-04-10 05:24:57
    Temat: Re: dni wolne za święta wypadające w soboty
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aro" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mi wskazac zrodlo tej informacji? Czy jest to nowelizacja KP
    > czy tez jakies orzeczenie Sądu Najwyzszego?
    > Z gory dziekuje,
    > A.

    Czesc
    Uchwala Sadu Najwyzszego z 14.11.2001 (sygn. akt. III ZP 20/01)
    a "dla ludzi" w Gazecie Prawnej" 38/03
    Pozdro
    PawelT

  • 3. Data: 2003-04-10 10:23:04
    Temat: Odp: dni wolne za święta wypadające w soboty
    Od: "Aro" <k...@i...pl>

    Użytkownik PawelT <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b72v76$j5k$...@n...onet.pl...

> [...]
    KP

    > Czesc
    > Uchwala Sadu Najwyzszego z 14.11.2001 (sygn. akt. III ZP 20/01)

    Doszlam do ustawy, nieststy nie mam abonamentu Gazety Prawnej. Czy jakas d
    obra dusza moglaby mi przeslac odpowiedni fragment? Bylabym wdzeczna!
    Aro

  • 4. Data: 2003-04-10 10:32:34
    Od: p...@p...onet.pl

    > KP

    > Doszlam do ustawy, nieststy nie mam abonamentu Gazety Prawnej. Czy jakas d
    > obra dusza moglaby mi przeslac odpowiedni fragment? Bylabym wdzeczna!
    > Aro

    http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2791
    http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2401

    Pzdr

  • 5. Data: 2003-04-10 11:33:32
    Od: "Aro" <k...@i...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2791
    > http://forum.sow.pl/viewthread.php?FID=1&TID=2401
    >
    > Pzdr
    >
    > --
    Bardzo dziekuje. Jedno jest dla mnie niejasne: czy jesli nie pracujemy tylko
    pn-pt przysluguja nam te dwa dodatkowe dni?
    A.

  • 6. Data: 2003-04-10 12:43:54
    Od: d...@o...pl

    > Bardzo dziekuje. Jedno jest dla mnie niejasne: czy jesli nie pracujemy tylko
    > pn-pt przysluguja nam te dwa dodatkowe dni?
    > A.

    Tak, bo liczba dni pracujących ulega zmniejszeniu :-)

  • 7. Data: 2003-04-11 17:20:20
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Tak, bo liczba dni pracujących ulega zmniejszeniu :-)

    Ze co?

    --
    Depi.