  • 1. Data: 2006-01-25 10:01:32
    Temat: prawo w Usenecie
    Od: "ksRobak" <r...@o...pl>

    "ksRobak" <k...@c...pl>
    news:b1f61$43d67ed8$540a8638$12720@news.chello.pl...

    > dziękuję Serdecznie.

    > było: pl.news.nowe-grupy i pl.sci.filozofia
    > FUT:pl.sci.filozofia

    Kto wydał ZARZĄDZENIE aby admini na swoich serwerach blokowali
    posty ogłaszane poprzez Google: władze legalne czy nielegalne?

    Dlaczego admini wdrażają takie ZARZĄDZENIA?
    Edward Robak*

  • 2. Data: 2006-01-25 10:21:46
    Temat: Re: prawo w Usenecie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu ksRobak porozsypywal nastepujace haczki:
    > "ksRobak" <k...@c...pl>
    > Kto wydał ZARZĄDZENIE aby admini na swoich serwerach blokowali
    > posty ogłaszane poprzez Google: władze legalne czy nielegalne?
    > Dlaczego admini wdrażają takie ZARZĄDZENIA?
    Ze co? Poprosze jeszcze raz, od poczatku, na temat.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-25 11:11:13
    Od: "ksRobak" <r...@i...pl>

    ano:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/7ef7b
    a90ae066d51

    cytat:
    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl>
> [...]
    > Patrze, patrze a tu ksRobak porozsypywal nastepujace haczki:

    > Ze co? Poprosze jeszcze raz, od poczatku, na temat.

    Pytam Drogi Panie czy Użytkownik który nieświadomie wyśle
    swoje ogłoszenie na polskojęzyczną Grupę Dyskusyjną Usenetu
    poprzez serwer Google ma prawo wierzyć, że ten artykuł znajdzie
    się na serwerach prowadzących tę grupę? :-)
    Edward Robak*
    --
    Reklama:
    Chcesz pogadać z ksRobakiem?

  • 4. Data: 2006-01-25 11:33:18
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ksRobak napisał(a):

> [...]

    NIE KARMIĆ TROLLA !

    > Jestem na news:pl.sci.filozofia :)

    Niestety ...
    Lecz się.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2006-01-25 11:51:17
    Od: "ksRobak" <r...@w...pl>

    "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl>
    > "ksRobak" <r...@i...pl>

    a90ae066d51

    > NIE KARMIĆ TROLLA !

    > Niestety ...
    > Lecz się.
    >
    > --
    > |______ Stasio Podróżnik

    Zupełnie Pan nie zrozumiałeś, że ten wątek nie jest o karmieniu
    adminów czyli TROLLI ale o blokowaniu postów ogłaszanych
    poprzez serwery Google.
    PS. A tak prywatnie to jakiego serwera jesteś Pan TROLLEM
    i dlaczego niby mam Pana nie karmić? :o)
    Edward Robak*

  • 6. Data: 2006-01-25 12:14:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ksRobak napisał(a):

    > Zupełnie Pan nie zrozumiałeś, że ten wątek nie jest o karmieniu
    > adminów czyli TROLLI ale o blokowaniu postów ogłaszanych
    > poprzez serwery Google.

    Zmarznięta (-14 stopni celsjusza) płytka chodnikowa 50cmx50cm
    jest inteligentniejsza od Ciebie.

  • 7. Data: 2006-01-25 12:31:11
    Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

    "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl>
    > "ksRobak" <r...@w...pl>

    > Zmarznięta (-14 stopni celsjusza) płytka chodnikowa 50cmx50cm
    > jest inteligentniejsza od Ciebie.
    >
    > --
    > |______ Stasio Podróżnik

    ;-)
    No więc jak to jest technicznie zorganizowane?
    JA przypuszczam, że mniej więcej tak:
    Król polskich serwerów wydaje ZARZĄDZENIE które rozsyła
    e-mailami do swoich sług na serwerach Gazety, Onetu i TPSA
    z poleceniem blokowania postów wysyłanych poprzez Google.
    Wierni TROLLE bez szemrania wdrażają to zarządzenie
    ale
    normalni admini z normalnych serwerów mają to gdzieś.
    Wobec powyższego mam pytanie: kim jest ten tajemniczy król
    który ma władzę nad polskimi serwerami i jak został wybrany?
    Samozwańczo???
    Dlaczego serwery kablowe, komórkowe i światowe które prowadzą
    grupy polskojązyczne Usenetu nie respektują zarządzeń króla?
    coś tu wyraźnie śmierdzi... :-(
    Edward Robak*

  • 8. Data: 2006-01-25 16:03:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ksRobak [###r...@o...pl.###] napisał:

    > Kto wydał ZARZĄDZENIE aby admini na swoich serwerach blokowali
    > posty ogłaszane poprzez Google: władze legalne czy nielegalne?
    > Dlaczego admini wdrażają takie ZARZĄDZENIA?

    Odnoszę nieodparte wrażenie, że już ten problem tu przerabialiśmy.

  • 9. Data: 2006-01-25 16:15:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Wobec powyższego mam pytanie: kim jest ten tajemniczy król
    > który ma władzę nad polskimi serwerami i jak został wybrany?

    CHUCK NORRIS!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2006-01-25 17:10:22
    Od: "ksRobak" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    "rezist.com" <s...@p...com>
    > "ksRobak" <k...@o...pl>

    > CHUCK NORRIS!
    > --
    > tomek nowak

    Jednogłośnie???
    I osobiście naciska guziczki, żeby blokować posty z Googli???
    Edward Robak*