  • 1. Data: 2006-01-25 10:19:34
    Temat: Odszkodowanie po kolizji -utrata wartosci auta
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam!!!
    Mam pytanko może sie ktoś z czyms takim spotkał.
    Pewnego pieknego dnia jakis młody palant chciał sie pokazac jaka to ma fajna
    19letnia Mazde i cofał na parkingu a że jezdzi jak jezdzi to zaparkował w
    moim samochodzie.Oczywiscie wszystko spisałem tak jak powinno on sie
    przyznał miał oc i to co powinie i niby jest wszystko ok,ubespieczyciel
    naprawi mi auto i niby mam byc zadowolony. jedna mnie chodzi o to że moje
    auto ma 6 miesiecy i z lekka sie wkór...że ja muszejezdzic wszystko
    załatwiac a on relaks tylko 10% więcej zapłaci za oc.
    Chcodzi mi o to że ja jeszcze wczoraj miałem praktycznie nowe BEZWYPADKOWE
    auto które jest warte iles tam tys.zł ,a teraz ma auto po wypadku które jest
    warte co oczywiste iles tam np. 3000zł mniej co logiczne bo nikt przy
    zdrowych zmysłach nie zapłaci za nie tyle samo co przed wypadkiem. Wiec co
    by nie mówic jestem stratny jakieś tam pieniadze min. 3000zł ,chciałbym więc
    wiedziec gdzie moge i od kogo no i w jaki sposób domagać sie wyrównania tej
    straty ,czy mam sadzic sprawce na drodze cyw. czy moze jego
    ubespieczyciela?? No i ciekawi mnie czy ktos moze wie jakie sa szanse na
    jakies odszkodowanie??

    pozdrawiam M

  • 2. Data: 2006-01-25 12:05:13
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

> [...]
    > straty ,czy mam sadzic sprawce na drodze cyw. czy moze jego
    > ubespieczyciela?? No i ciekawi mnie czy ktos moze wie jakie sa szanse na
    Miałem podobną sytuację - prawnik z DAS powiedział, że przy utracie wartości
    mniejszej niż 10% wartości auta nie można ubiegać się takie odszkodowanie...
    mnie wymienili całe drzwi chociaż uszkodzenie było bardzo niewielkie -
    wszystko robione w ASO - tym samym wg mnie samochód jest w takim samym
    stanie jak był... a na pewno nie można mówić o nim "powypadkowy" :D (prawnik
    z DAS zresztą to samo mi powiedział)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-25 14:12:45
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dr7jbo$ijo$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Marek z adresu <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > sprawce na drodze cyw. czy moze jego ubespieczyciela?? No i ciekawi
    > mnie czy ktos moze wie jakie sa szanse na jakies odszkodowanie??

    poczytaj na
    http://plusz.pl/index.php/content/view/44/44/

    kiedyś było na grupie

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2006-01-25 18:02:28
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > 19letnia Mazde i cofał na parkingu a że jezdzi jak jezdzi to zaparkował w

    http://www.rzu.gov.pl/prawo/orzecznictwo_komunikacyj
    ne.htm#15

    --
    Raku