  • 1. Data: 2006-01-25 08:06:03
    Temat: CIGNA STU SA - oszusci??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    Nooo, mam nowy kwiatek...

    Zostalem stukniety... no aby bylo jasniej, samochod moj spotkal sie z innym... ja nie
    jestem sprawca, zreszta, bylo ewidentne i gosc w ogole sie nie wypieral.
    W kazdym razie pierwsza rzecza jaka policzyli zle to czesci, ale sie nie
    przejmowalem, dalem rachunek VAT i po sprawie, niech sprobuja kombinowac.
    Ale jest lepszy numer...
    Protokol szkody i tam zaznaczone
    lewe pzrednie drzwi - 15
    tylne - 20
    nadkole - 15
    co te numerki oznaczaja? na gorze, w pierwszym wierszu tabeli jest symbol I... pod
    spodem opis " I - naprawa w rbh"
    czyli wychodzi mi 50 roboczogodzin. Na nastepnej stronie, czerwonym drukiem, duza
    czcionka "UWAGA 1 RBH - 60 zł netto". Licze i wychodzi mi za sama robocizne 3 tys
    netto i do tego czesci.

    przyslali mi kosztorys: niecale 1600 zl netto. Oczywicie nie chca wyplacic brutto,
    chociaz to niezgodne z orzeczeniem SN bodajze z 1980 roku, ale po przejzeniu
    kosztorysu nie widze aby bylo cokolwiek wspolnego z protokolem szkody (czy jakos
    tak).
    czy ktos z Was wie cos na ten temat? czy mial ta "przyjemnosc" spotkania sie z
    CIGNA??

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.harrypotter.
    wp.pl&sid=637

  • 2. Data: 2006-01-25 08:08:13
    Temat: Re: CIGNA STU SA - oszusci??
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > przyslali mi kosztorys: niecale 1600 zl netto. Oczywicie nie chca
    > wyplacic brutto, chociaz to niezgodne z orzeczeniem SN bodajze z 1980
    > roku,
    sprostowanie, listopad 2001 roku, z 1980 orzeczenie dotyczy potracenia amortyzacji..

    Łukasz Kuźma

    ---------------------

  • 3. Data: 2006-01-25 13:48:29
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    jestes Vatowcem ???

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-25 15:13:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Łukasz Kuźma [###l...@w...pl.###] napisał:

    Ja, to bym ich najpierw zapytał co znaczą owe "15", "20", "15", bo a
    nuż się okaże, ze to pozycja ich jakiegoś wykazu, a tam dopiero są
    roboczogodziny.

  • 5. Data: 2006-01-26 06:44:30
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Ja, to bym ich najpierw zapytał co znaczą owe "15", "20", "15", bo a
    > nuż się okaże, ze to pozycja ich jakiegoś wykazu, a tam dopiero są
    > roboczogodziny.

    wiesz ze sie zapytalem, ale najgorsze jest to ze zupelnie nie zrozumialem. Gosc tak
    bredzil, ze nie mailem pojecia o czym mowi, zreszta, on chyba sam nie wiedzial tylko
    rzucal haslami. A na moje pytanie co to ma wspolnego z kosztorystem odpowiedzial ze
    musze przyjsc to mi wytlumaczy. Jak przyszedlem tam przedwczoraj to w panice uciekl,
    mowiac ze ma cos do zalatwienia.
    I dlatego wciaz mam wrazenie ze mnie oszukuja.

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Cameron Diaz i Toni Collette w filmie SIOSTRY
    W kinach od 27 stycznia 2005 r.
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fsiostry.html&sid=641

  • 6. Data: 2006-01-26 15:25:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Łukasz Kuźma [###l...@w...pl.###] napisał:

    Zarządaj wyjaśnienia na piśmie.

  • 7. Data: 2006-01-27 13:58:55
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Zarządaj wyjaśnienia na piśmie.
    po weekendzie bede wysylal pisemko, a co..

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Chuck nie musi dzwonić za darmo, to ludzie dzwonią do niego...
    przez Spika: http://klik.wp.pl/?adr=www.spik.wp.pl&sid=644