  • 11. Data: 2008-11-01 12:28:27
    Temat: Re: prawo spółdzielcze - własnościowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Nov 2008, Maluch wrote:

    > Jak będą chcieli założyć wspólnotę mieszkaniową /art. 24 pkt1 ustawy
    > o spółdz/

    A widzisz.
    O ten przepis apelowałem :), jako "uchylający", faktycznie jest
    - w spółdzielniach się nie wyznaję, thx!
    wKF: 24[1] (znaczy nie 24.1 lecz 24[1].1), bo w pierwszej chwili
    coś mi nie spasowało :D

    > I tak będzie czapa administracji
    > spółdz. i jej fachowość wisiała nad wspólnotą.

    A to tak, tu jest problem :(

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-11-01 12:32:49
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Poproszę o przepis (*PRZEPIS*) uchylający art.6 ustawy o własności
    > lokali.
    > Przyznam że Ci nie wierzę, że taki przepis istnieje ;)

    art 27 ust. 3 ustawy o SM ;)
    --
    Maluch

  • 13. Data: 2008-11-01 14:03:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > art 27 ust. 3 ustawy o SM ;)

    Thx, już zajrzałem do podanego 24[1].1 i ewidentnie starczy
    (a contrario), więc pozostaje oświadczyć że moja niewiara
    była bezzasadna :)

    pzdr, Gotfryd