  • 11. Data: 2004-06-19 21:10:06
    Temat: Re: prawo rolne
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cb290n$m81$1@opal.futuro.pl...
    > dzierzawnego,
    > >

    > Jeszcze jedna kwestia. Tak jak już wcześniej pisałem nie było umowy o
    > dzierżawę pomiędzy tym gościem a moim ojcem tylko kiedyś tam (jakies 10
    lat
    > temu) pomiędzy nim a moja babcią (która, przypominam, nie była
    właścicielką
    > pola w sensie prawnym). Więc kiedy teraz będzie koniec roku dzierżawnego ?
    > Trzeba dokopywać się do tamtej umowy, czy może nie ma ona znaczenia (nie
    > wiadomo czy w ogole byla na piśmie) ? Jeżeli tak to jaki miesiąc brać pod
    > uwagę ?

    Uwazaj, bo jesli sprawa dotyczy tak starych spraw, to moze miec znaczenie
    przepis dot. pierwokupu, ktory cytowalem.

    Ta sprawa jest zdrowo zakrecona ( jak 90% spraw dot. wlasnosci nieruchomosci
    na wsi) i tak przez Net to dokladnej informacji nie podejmuje sie udzielic.
    Co do tego, czy babcia byla czy nie byla wlascicielka to nie bylbym taki
    pewien.
    Zgodnie z art. 73 par 2 kupno bylo niewazne ale skad ta dzierzawa?

    Tak jak pisalem-nie chce wprowadzac w blad, dlatego ogranicze sie do tego,
    co wiem na pewno, dywagacje przemilczajac.

  • 12. Data: 2004-06-20 17:09:19
    Od: joanna<j...@p...fm>

    nawet jezeli uda ci sie zdobyc to pole to bedziesz na nim i tak miec
    maliny . bo to jest roslina ktorej trudno sie pozbyc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2004-06-20 17:39:20
    Od: "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl>

    Użytkownik "joanna" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > nawet jezeli uda ci sie zdobyc to pole to bedziesz na nim i tak miec
    > maliny . bo to jest roslina ktorej trudno sie pozbyc

    o to będę się martwił później :)

    pozdrawiam