  • 1. Data: 2004-11-30 11:46:06
    Temat: [Komisja sledcza]Farsa...
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Zarowno niektorzy eksperci (nie potrafia ustosunkowac sie do pytan
    komisji - wyraznie widac,ze boja sie udzielic jednoznacznej odpowiedzi,
    tak jak niedouczony student na egzaminie), jaki i poslowie (niektore
    zglaszane wnioski powoduja tzw. rotfl) prezentuja "rewelacyjna"
    znajomosc prawa.

    Dobrze po expertach przejechal sie Widacki, przynajmniej wygarnal im
    prawde. I od razu zaczeli lepiej dzialac (rowniez, bardzo dobrze sie
    stalo,ze poslowie stanowczo domagali sie wyraznych opini ze strony
    expertow, a nie okreslen typu "wydaje nam sie", "powinno" itp).

    Co do poslow to szkoda slow (co w komisji robi Witaszek? widac po nim,
    ze nie wie za bardzo o co w tym wsystkim chodzi; Wasserman robi z siebie
    posmiewisko itd).

    Ciekawy show (w znaczniu rozrywkowym, bo merytorycznie dno). Jak ktos ma
    mozliwosc to mozna sie posmiac. Szkoda tylko, ze uwielbiany, przez pewne
    osoby z tej grupy, mecenas Roman G. nie moze osobiscie zadawac pytan i
    siedzi cichutko, bo byloby jeszcze ciekawiej.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 2. Data: 2004-11-30 12:07:30
    Temat: Re: [Komisja sledcza]Farsa...
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    > osoby z tej grupy, mecenas Roman G. nie moze osobiscie zadawac pytan i
    > siedzi cichutko, bo byloby jeszcze ciekawiej.

    No a zadali wreszcie jakies pytsnie ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-30 12:53:00
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > No a zadali wreszcie jakies pytsnie ?

    Nie. Za to cyrku ciag dalszy ;)

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-30 12:57:57
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Mithos napisał(a) w wiadomości news:cohmhr$ii2$1@news.onet.pl:
> [...]
    > osoby z tej grupy, mecenas Roman G. nie moze osobiscie zadawac pytan i
    > siedzi cichutko, bo byloby jeszcze ciekawiej.

    Rzeczywiście znajomość procedury jest porażająca. W dodatku strasznie
    niekonsekwentnie myślą.
    Skoro zastosowano art. 87 par. 3 kpk - pomiajac to że według mnie się tu nie
    stosuje - to Kluczyk nie powinien mieć już żadnego pełnomocnika - komicja
    ustaliła przecież że nie ma takiej potrzeby, a tu Gruszka mówi że może sobie
    wyznaczyć innego.
    Ja na miejscu Kulczyka poszedłbym sobie do domu.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-11-30 13:08:50
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 12:46:06 +0100, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał:

> [...]
    > tak jak niedouczony student na egzaminie), jaki i poslowie (niektore
    > zglaszane wnioski powoduja tzw. rotfl) prezentuja "rewelacyjna"
    [ciach]

    Ja odnosze wrażenie, że panowie komisarze uważają, że jeżeli coś
    przegłosują to wolno im to zrobić. Czekam az przegłosują, że wolno im
    wsadzić Kulczykowi palce w śruby i skręcać aż się przyzna...

    Poza tym... czy ja się przesłyszałem, czy Giertych nie za bardzo chciał
    żeby przesłuchano Kulczyka... czyzby bał się, że ten wytrecytuje na wizji
    menu z owego przypadkowego spotkania w drzwiach na Jasnej Górze - albo co
    gorsza wyciągnie dyktafon...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 6. Data: 2004-11-30 13:12:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 13:57:57 +0100, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    [ciach]

> [...]
    > sobie
    > wyznaczyć innego.
    > Ja na miejscu Kulczyka poszedłbym sobie do domu.

    Oj, bardzo mnie bawiło jak ci eksperci próbowali uczyć Widackiego
    procedury karnej...
    A twierdzenie, że pełnomocnictwo bez znaczków skarbowych jest nieważne...
    żenada.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 7. Data: 2004-11-30 13:38:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein napisał:

    > Ja odnosze wrażenie, że panowie komisarze uważają, że jeżeli coś
    > przegłosują to wolno im to zrobić. Czekam az przegłosują, że wolno im
    > wsadzić Kulczykowi palce w śruby i skręcać aż się przyzna...

    Takie samo odnioslem wrazenie.
    Dobrze to skomentowal Celinski przed chwila.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-11-30 13:52:13
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Mithos pisze:

    > Takie samo odnioslem wrazenie.
    > Dobrze to skomentowal Celinski przed chwila.
    >

    > pozdrawiam

    Wyglada na to, ze przeczytali cos, w zeznaniach dr Kulczyka,
    na co chca sie przygotowac.. wyraznie nie chceli dzis
    tego przesluchania

    Boguslaw

  • 9. Data: 2004-11-30 14:00:08
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Ja na miejscu Kulczyka znów był wskazał jako pełnomocnika Widackiego. I znów
    będzie to samo. Miałem dziś niezły ubaw oglądając komisję. Ale w sumie powiennem
    płakać Kto uchwala nasze prawo.
    Zastanawiam się też jakim cudem Wasermann był porkurtorem w prokuraturze
    krajowej.

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-11-30 14:08:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Ja na miejscu Kulczyka znów był wskazał jako pełnomocnika Widackiego. I znów
    > będzie to samo. Miałem dziś niezły ubaw oglądając komisję. Ale w sumie powiennem
    > płakać Kto uchwala nasze prawo.

    Wlasnie, smiac sie czy plakac... ?

    > Zastanawiam się też jakim cudem Wasermann był porkurtorem w prokuraturze
    > krajowej.

    Dobre pytanie.

    pozdrawiam
    --