  • 1. Data: 2008-01-07 17:29:36
    Temat: [prawo pracy] Ordynator w szpitalu - inna kategoria pracownika ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    moja żona jest ordynatorem w szpitalu.
    Aktualna sytuacja sprawiła, że żaden z jej podległych lekarzy nie chce
    dyżurować
    Żona twierdzi, że jest zmuszona do ciągłego pobytu na oddziale - rzekomo
    przez jakieś przepisy, które wymagają od niej by w razie konieczności
    zapewniała "obstawę" oddziału.
    Czy to prawda, czy też ktoś jej kiedyś coś "wgrał" do głowy i teraz jest
    przekonana, że takie jest prawo ?
    Co będzie wówczas, gdy już nie da rady i po kilku na wpół przespanych nocach
    stwierdzi, że może zrobić pacjentom krzywdę w tym stanie ?
    Co jeśli zrobi komuś krzywdę ?

    Czy ktoś się dokładnioe na tym zna ? Czy jakieś Prawo Pracy nie jest w
    stanie jej pomóc ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-01-07 22:18:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotrek pisze:

    > Żona twierdzi, że jest zmuszona do ciągłego pobytu na oddziale - rzekomo
    > przez jakieś przepisy, które wymagają od niej by w razie konieczności
    > zapewniała "obstawę" oddziału.

    Niech zona te przepisy wskaże, to pogadamy. Ja szukałem i nie mogę ich
    znaleść ;(

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."