  • 21. Data: 2005-01-23 09:50:25
    Temat: Re: prawo matki do dziecka
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "kora20" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:13df.0000015d.41f29dad@newsgate.onet.pl...
    > mogę

    zobacz dziecko drogie na mojego posta - jednego z pierwszych
    nic sensowniejszego nie dostaniesz, napisac pozew pierwsza rozprawa
    pojednawcza w zaleznosc od obłożenia sądu ok 2-3 m-ce za kolejne 2 m-ce
    druga i jeśli nie ma komplikacji ostatnia .. powiedz swojej koleżance
    żeby nie robiłą z sibei wariatki tylko wracałą do domu przeprosila meza
    i czekala kilka m-cy bo dostanie po dupie od sądu aż miło.
    Z tego co napisalas koleżanka zachowała się jak gówniara i tak tez winna
    być traktowana bo co to znaczy nie chce byc z mezem...

    > Wypowiedzieli się tu prawie sami mężczyżni i pewnie dlatego odpowiedzi ich
    > nie
    > wnoszą prawie nic konstruktywnego.Jastem pewna, że gdybym napisła , że to
    > żona

    przeczytaj posta HankiRedhunter to zmienisz zdanie
    a reszcie kobiet było pewnie wstyd po przeczytaniu Twojego posta albo za
    Ciebie
    albo za Twoją koleżankę, także nie pobrażaj wypowiadających się bo nigdy już
    nikt
    Ci nic nie powie.

    --
    Urko