  • 1. Data: 2005-01-11 23:41:22
    Temat: prawo lokalowe
    Od: "Ania" <b...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie prawa Wynajmujacego a konkretnie jest to taka sytuacja:
    Malzenstwo z trojka malych dzieci wynajmuje lokal mieszkalny, bedacy
    wlasnoscia Wynajmujacego ( prywatna kamienica) Wynajmujacy pewnego dnia
    stwierdza ze chce ich stamtad usunac, rodzina byla wowczas poza mieszkaniem,
    gdy wrocili Wynajmujacy oswiadczyl ze ich nie wpusci dal czas 3 dni na
    wyniesienie swoich rzeczy.
    Pytanie brzzmi czy mial do tego prawo, najemca nie zalegal z czynszem od
    roku nie mial jednak umowy najmu gdyz wynajmujacy ciagle to odwlekal. Czy
    wynajmujacego nie obowiazuje jakis okres wypowiedzenia nawet przy ustnej
    umowie i czy moze wyrzucic malzenstwo z malymi dziecmi kiedy mu sie podoba?
    Z tego co wiem istnieje taki zapis ze w okresie zimowej nie mozna tak robic.
    Z gory dziekuje za odpowiedz