  • 1. Data: 2005-01-11 23:56:46
    Temat: Czy naprawd niema tu prawnika ..-prawo lokalowe
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    ..... ktory by dokladnie wyjasnil na podstawie przedstawionych dokumentow
    ,czy istnieje szansa na uzyskanie lokalu po smierci mojej ciotki?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-01-12 06:45:38
    Temat: Re: Czy naprawd niema tu prawnika ..-prawo lokalowe
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > ..... ktory by dokladnie wyjasnil na podstawie przedstawionych dokumentow
    > ,czy istnieje szansa na uzyskanie lokalu po smierci mojej ciotki?

    Ech... Ma ci wyjasnic za darmo? To musialby byc jakis prawnik psychol. On woli
    na Ciebie poczekac i sprzedac Ci za gruba kase te informacje. Taki zwyczaj.

    j.

    --
    Na stronie http://napisy.ussbrowarek.org/
    - Jak robić napisy, żeby widz był z nich zadowolony?

  • 3. Data: 2005-01-12 10:43:24
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ..... ktory by dokladnie wyjasnil na podstawie przedstawionych dokumentow

    o jakich dokumentach mowisz?

    > ,czy istnieje szansa na uzyskanie lokalu po smierci mojej ciotki?

    a to zalezy malo infromacji ... co miales wspolnego z tym mieszkaniem? kto
    mialby odzyskac to mieszkanie ? jakie to mieszkanie ? kwaterunek ,
    spoldzielnia? miala dzieci ?

    Sandra

    Sandra