    From: "morfi" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konsumenta
    Date: Tue, 23 Dec 2003 14:56:13 +0100

    Witam grupowiczów!!

    W sobote kupilem torbe w galanteri, jednak stwierdziłem że nie będzie mi ona
    potrzebna. Torba jest nieduza. I gdy w poniedziałek chciałem ja oddać to pan
    niedość że na mnie nakrzyczał to jeszcze nie przyjoł jej spowrotem,
    twierdząc że nie może zrobić ma już ją wbitą na kase. Ja posiadam paragon, a
    na torbie w dodatku jest jeszcze cena z kodem towaru. CO zrobić bay
    sprzedawca ją przyjoł i zwrócił pieniązkidokładnie to 46 zł. . Wiem że
    powinien ja przyjąć i napewno może to wycofać z kasy zalanczając do taśmy
    dla fiskusa paragon który wydrukował. Jakim paragrafem się kierować oraz na
    kogo się powoływać, gdzie takie rzeczy można zgłosić ?? Bardzo proszę o
    pomoc.

    Pozdrawiam !!

    Jakub