    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: prawo konsumencki
    Date: Mon, 24 Nov 2003 21:36:03 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik s(00)mal <s...@o...pl_usun-myslniki> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:o...@n...o2.pl...
    > Nabylem pod koniec tych wakacji plyte glowna do komputera, ktora niezbyt
    > dobrze chodzi. Nie jest uszkodzona, po prostu kiepsko chodzi pod XP,
    > powoduje jego resety i rozne bledy... na starej plycie tego nie mialem.
    > Instalacje driverow, flashowanie biosu nie pomoglo. W dodatku zawiodlem
    > sie nieco na jej mozliwosciach.
    >
    > Czy mam prawo wymienic produkt u sprzedawcy na inny ze wzgledu na nie
    > spelnienie wymagan i nie zadowolenie z produktu. Czy moge ja wymienic ze
    > wzgledu na to, ze nie dziala poprawnie 'z moim systemem'?
    >
    > Kiedys cos czytalem o rekojmi... ale chce sie upewnic...

> [...]

    Patrz: ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej..

    Jesli w opisie sprzetu (zapewnieniach sprzedawcy) byla wzmianka ze
    wspolpracuje z "Twoim systemem"
    zajdzie "niezgodnosc towaru z umowa". 2 lata na reklamacje - w tym wypadku
    mozesz liczyc na obnizenie ceny
    badz zwrot ceny za zwrotem sprzetu, ale sprawa nie jest na pierwszy rzut oka
    oczywista.

    pozdrawiam
    mdr