    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy-zatrzymanie
    Date: Mon, 9 Aug 2004 20:48:00 +0200

    Użytkownik "kriss" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cf7d58$lbo$1@fargo.cgs.pl...
    > witam.zatrzymano mi prawko za jazde po wypiciu kilku piwek.mam
    > sprawe w sadzie grodzkim.mam pytanie czy musze miec adwokata czy
    > moge sam sie bronic?i jakie sa koszta rozprawy?pozdr.

    To silnie zależy od tego, jaką chcesz linię obrony zastosować. Jeśli
    przyznajesz się i chcesz zminimalizować koszty, stres i karę, to poddaj się
    dobrowolnie karze. Jeśli zaś twierdzisz, że jesteś niewinnie, to już bym
    raczej brał adwokata, skoro takie pytania zadajesz. Koszty samej rozprawy
    ta, czy tak nie są jakieś zatrważające. Powinieneś się zmieścić w kwocie
    rzędu 100 zł generalnie. To zależy, czy pobierano krew i ile razy, czy
    badano alkotestem / alkomatem.