  • 1. Data: 2006-07-14 08:44:43
    Temat: prawo jazdy - wymiana konieczna?
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Witam.

    W dniu wczorajszym zatrzymano mi prawo jazdy, "starego typu".
    Złożyłem na Komendzie pismo, z argumentacją z tego artykułu
    http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=768756
    Powiedziano mi, że odpowiedź w ciągu 30 dni. Szkoda mi czasu, chciałbym złożyć
    pozew do Sądu, tylko p-ko komu? Komendantowi, ogólnie Policji?
    Czy jeszcze w jakiś sposób mogę argumentować?
    Mieszkam w Bydgoszczy od kilku lat, ale stałe zameldowanie mam w Lublinie,
    stąd kłopot w wymianie prawka.
    Jestem w trakcie załatwiania formalności związanych z zakupem mieszkania, stąd
    też decyzja, że wymienię już tu, w Bydgoszczy, jak się zamelduję na stałe tutaj.
    Warto składać do Sądu?

    --
    igoR

  • 2. Data: 2006-07-14 10:49:59
    Temat: Re: prawo jazdy - wymiana konieczna?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    === igoR === [###i...@g...pl.###] napisał:
> [...]
    > Powiedziano mi, że odpowiedź w ciągu 30 dni. Szkoda mi czasu, chciałbym
    > złożyć pozew do Sądu, tylko p-ko komu? Komendantowi, ogólnie Policji?

    Pozwu do sądu złożyć nie sposób w takiej sprawie. W opisanej sytuacji
    ewentualnie mógł byś składać zawiadomienie o przestępstwie polegającym na
    przekroczeniu uprawnień.

    > Czy jeszcze w jakiś sposób mogę argumentować?

    Pewnie tak, jak w artykule. Tyle, że to strasznie cienka argumentacja. Boję
    się, że autor artykułu nie miał racji.

> [...]
    > mieszkania, stąd też decyzja, że wymienię już tu, w Bydgoszczy, jak się
    > zamelduję na stałe tutaj. Warto składać do Sądu?

    Do sądu na pewno nie. Jeśli już, to do prokuratury.

  • 3. Data: 2006-07-14 16:33:27
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    === igoR === napisał(a):
    > W dniu wczorajszym zatrzymano mi prawo jazdy, "starego typu".

    Troche §22 :)
    Jak niewazne to po co zatrzymali, a jak zatrzymali, to chyba wazne? Ale
    z drugiej strony jak wazne to po co zatrzymali?

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm