  • 11. Data: 2002-08-11 14:07:48
    Temat: Re: [prawo jazdy] jak podejsc egzaminatora?
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr C." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aj5lt4$uq$1@topaz.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > I bardzo dobrze. Potem są na mieście różne cyrki, jadą dwie *&^%,
    pasażerka
    > nagle zauważa sklep z ciuchami: -Jedźmy tam! - a blondie wpada na jakiś
    > inny samochód. To są sytuacje z życia wzięte. A kierowca który nie potrafi
    > sam skontrolować co mu wolno a czego nie, nie powinien wyjeżdżać poza plac
    > manewrowy. Z którym notabene też macie duże problemy, przez co nie ma
    gdzie
    > parkować na mieście.

    Takie sprawdzanie samokontroli kierowcy ma taki sam sens, jak wyrabienie
    dyscypliny w wojsku przez
    czyszczenia kibla szczoteczka do zebow. Jedzie ktos zestresowany z osoba
    ktorej ma sie sluchac - co to ma wspolnego z realnym zyciem?

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2002-08-11 14:21:03
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Agent Piotr C. napisał:

> [...]
    > manewrowy. Z którym notabene też macie duże problemy, przez co nie ma gdzie

    Taaa... a potem widuje się na mieście Seicenta, ktore zajmują *dwa*
    miejsca parkingowe.
    Nie zmienia to faktu, ze ujajenie delikwent(a|ki) przez egzaminatora w
    opisywany sposób nie jest do końca w porzadku, a rzuca również
    podejrzenie o wątpliwą jakość szkolenia...

    Pozdrawiam :)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 13. Data: 2002-08-11 14:40:05
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czyszczenia kibla szczoteczka do zebow. Jedzie ktos zestresowany z osoba
    > ktorej ma sie sluchac - co to ma wspolnego z realnym zyciem?

    Ma duży. Też kilka razy jechałem 'zestresowany' i wysłuchiwałem porad
    nie-kierowcy w stylu "skręć tutaj", "tu zaparkuj - będzie blisko do sklepu"
    itd. Mój nauczyciel też tak robił. Dobrze mnie przygotował i zdałem za
    pierwszym razem. Kumple szaleli godzinami po placyku bez opieki, cieszyli
    sie, jaki zajebisty kurs, a potem zdawali po 3 razy.

    pozdr.

  • 14. Data: 2002-08-11 15:01:23
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości

    >W kazdym razie - egzaminatorzy sa bez winy, bo powinni
    > byc ostrzy (choc rzecz jasna takze w granicach rozsadku, ale to co
    opisales
    > tych granic nie przekracza)
    To, ze uwala kogos, kogo uwalic nie powinni to tylko jedna strona medalu.
    Choc zdarza sie uwalanie na sile, zeby tylko wyciagnac kase (szerzac
    przekonanie,
    ze zdac sie po prostu nie da).
    Druga jest przepuszczanie tych, ktorzy zaplacili, niewazne jak jezdza.
    A skoro ktos juz ma zaplacic, to mu sie nie oplaca uczyc, bo to tez
    kosztuje.
    Zreszta Ci co dobrze jezdza sa mniej chetni do placenia.
    Efekt jest taki, ze Ci egzaminatorzy wypuszczaja na nasze ulice smiertelne
    zagrozenie.
    Takze i tak nie sa bez winy. Zarowno dlatego, ze przepuszczaja nieumiejacych
    jezdzic,
    jak i dlatego, ze zniechecaja ludzi do nauki, przekonujac ich, ze i tak
    zdanie zalezy
    tylko od tego, czy zaplaca, czy nie.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 15. Data: 2002-08-11 16:38:52
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Piotr C." <p...@i...pl> dnia 11 sie 2002 napisał(a):

    > A kierowca który nie potrafi sam skontrolować co mu
    > wolno a czego nie, nie powinien wyjeżdżać poza plac manewrowy. Z
    > którym notabene też macie duże problemy, przez co nie ma gdzie
    > parkować na mieście.

    _Macie_? Stary, ja mam prawo jazdy od 7 lat ;-)

    --
    w...@s...pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 /
    tHe sTaGe diVInG cLUb #####################################

  • 16. Data: 2002-08-11 17:00:23
    Od: z...@s...pl

    Dnia 11 Aug 2002 18:38:52 +0200, Wozik
    <w...@s...pl> napisaB:
    napisał(a):

    mu
    plac manewrowy. Z
    nie ma gdzie

    > _Macie_? Stary, ja mam prawo jazdy od 7 lat ;-)

    Na tym egzaminie to egzaminator pewnie powiedzial w
    lewo (ale nie mowil pierwsza w lewo), a delikwent
    teraz mowi, ze kazal mu pod zakaz wjechac.

    Zygmunt Skalny z...@s...pl

  • 17. Data: 2002-08-11 18:35:38
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    Użytkownik <z...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Na tym egzaminie to egzaminator pewnie powiedzial w
    > lewo (ale nie mowil pierwsza w lewo), a delikwent
    > teraz mowi, ze kazal mu pod zakaz wjechac.

    A to już inna sprawa. Czekając 5 lat temu na moją kolej na zdawanie, byłem
    świadkiem jak dziewczyna kompletnie pochrzaniła manewry, a potem sie
    wypłakiwała przez komórke, że jej z linijką mierzył odstępy.

    pozdr.

    PS. A pisząc "macie problemy" miałem na myśli tych, którzy użalają się nad
    oblanym egzaminem obwiniając wszystkich tylko nie siebie.

  • 18. Data: 2002-08-11 19:10:39
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Slaski" <t...@s...pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > opisywany sposób nie jest do końca w porzadku, a rzuca również
    > podejrzenie o wątpliwą jakość szkolenia...

    Troche masz racji, ale
    1. Czsami miejsca parkingowe sa projektowane, jakby wszys maluchami jezdzili
    ( szczegolnie przy supermarketach )
    2. Lepiej juz miec te miejsca zajete, niz jak jakis taki fafum-rafum
    wyprzedza 180 na trzeciego i .............
    3. A co szkolenie ma wyniku egzaminu. Ono zalezy od
    - wrodzonych zdolnosci + jezdzenia nielegalnie wczesniej
    - dania lapowki

    --
    Jacek

  • 19. Data: 2002-08-11 19:14:55
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > pierwszym razem. Kumple szaleli godzinami po placyku bez opieki, cieszyli
    > sie, jaki zajebisty kurs, a potem zdawali po 3 razy.

    1. "Nie kierowcy" takie uwagi nalezy wyperswadowac ( "kieruj sama" ) i maja
    sie nijak do sytacji na gezaminie
    2. Zdales za pierwszym razem
    - zdawales w "poprzednim systemie" egzaminowania
    - jestes genialny
    - dales w lape.

    --
    Jacek

  • 20. Data: 2002-08-11 19:33:11
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    > 2. Zdales za pierwszym razem
    > - zdawales w "poprzednim systemie" egzaminowania
    > - jestes genialny
    > - dales w lape.

    No tu sie troche obraziłem. Owszem, zdawałem w troche innym. Po pierwsze,
    zdawałem CAŁY plac, bez jakiegoś losowania jednego manewru. Z pasem STOP na
    początku i garażem "przodem" pod kątem 90st a nie 45 jak później, więc było
    trudniej. Chyba coś jeszcze uprościli. Na teoretycznym nie miałem żadnego
    błędu. Nie dałem w łape. Nie jestem genialny, pare głupich (choć
    nieszkodliwych) sytuacji na drodze udało mi się w ciągu tych kilku lat
    wywołać. Dodatkowo, nie wiem co mnie podkusiło, placyk robiłem nie żałując
    'gazu', wycofując auto do pozycji startowej (ktoś oblał na końcu) zrobił się
    delikatny pisk opon ;-)

    W liceum, u mnie w klasie, była pewna jakby presja otoczenia, żeby zdać za
    1. razem. Wszystkim zdającym ośmiu chłopakom się to udało. W Poznaniu, gdzie
    trasy nie są łatwe - pełno 'kruczków', różnych dziwnych reguł które w innych
    częściach miasta nie występują raczej.

    pozdr.