  • 1. Data: 2002-08-10 14:30:31
    Temat: Prosba o pomoc !!!!!!!!
    Od: "Postal" <p...@g...pl>

    witam mam pewien problem

    posiadam polise posagowa UBEZPIECZENIE ZAOPATRZENIA DZIECI ktora w 1990 roku
    wykupili i rodzice na sume 1.500.000 (starych zlotych) suma ubezpieczenia
    miala w okresie ubezpieczenia wzrosnac 10 krotnie co mialo stanowic w
    owczesnych czasach 6-krotnosc sumy ubezpieczen przecietnych wynagrodzen
    rocznych
    gwaltona inflacja ktora nastapila w latach (90-94) spowodawala ze wartosc
    nabywcza mojej polisy drastycznie spadla i zaproponowano mi wyplate w
    wysokosci 66% przecietnego miesiecznego wynagrodzenia (1387PLN)

    mam zamiar zaskarzyc ta decyzje do sadu
    czy ma ktos z Was podobne doswiadczenia
    prosze podzielcie sie nimi

    p...@g...pl

  • 2. Data: 2002-08-11 00:34:56
    Temat: Re: Prosba o pomoc !!!!!!!!
    Od: Tomasz Slaski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik Postal napisał:

    > mam zamiar zaskarzyc ta decyzje do sadu
    > czy ma ktos z Was podobne doswiadczenia
    > prosze podzielcie sie nimi

    Zaskarż. Znam podobna sprawę - została przez skarżącego wygrana.
    Warunek konieczny - nie zgadzaj sie na wyplate i niczego nie podpisuj -
    twardo obstawaj przy swoim.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE