  • 1. Data: 2002-08-10 11:54:24
    Temat: Rozwód, Dziecko
    Od: "Korowiow" <l...@p...fm>

    Mam pytanie są jakieś formalne (prawne) sposoby ustalenia terminów
    odwiedzania (widywania) dziecka, czy potrzebny jest do tego rozwód ? Jestem
    obecnie w trakcie nieformalnej separacji.

  • 2. Data: 2002-08-10 19:50:45
    Temat: Odp: Rozwód, Dziecko
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Korowiow <l...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj2use$d6o$...@n...tpi.pl...
    > Mam pytanie są jakieś formalne (prawne) sposoby ustalenia terminów
    tak

    > odwiedzania (widywania) dziecka, czy potrzebny jest do tego rozwód ?

    nie

    Jestem
    > obecnie w trakcie nieformalnej separacji.

    nie ma to znaczenia... jest możliwość wniesienia do sądu rodzinnego wniosku
    o ustalenie kontaktów z małoletnim
    we wniosku podajesz swoje propozycje jak Ty widzisz i jak chciałbyś żeby te
    kontakty sie odbywały itd.

    Sandra