  • 1. Data: 2002-08-10 11:51:01
    Temat: Firma na żonę
    Od: "Izabell" <i...@w...pl>

    Witam :)

    Mam pytanie. W jaki sposób mąż może współpracować z żona, kiedy ona ma
    założoną firmę. Jest wspólnota majatkowa. Czy może zawierać z nim umowę o
    dzieło, czy też musi zatrudnic go jako osobę wspólpracującą (wówczas co z
    ZUS-em i pensją), czy też może jej pomagać i nie musi być w zaden sposób
    zatrudniony ani nie musi z nim być podpisana umowa???

    Z góry dziekuję za odpowiedzi!

    Izabell

  • 2. Data: 2002-08-12 10:26:00
    Temat: Re: Firma na żon
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Izabell" <i...@w...pl> wrote in message news:aj2uq3$d2h$1@news.tpi.pl...
    > Witam :)
    >
    > Mam pytanie. W jaki sposób mąż może współpracować z żona, kiedy ona ma
    > założoną firmę.

    Jest czas urlopowy, wiec odpowiem zagadka, bo i odpowiedz jest podobna

    zagadka - jak to robia jeze ?

    odpowiedz

    OSTROZNIE...

> [...]
    > ZUS-em i pensją), czy też może jej pomagać i nie musi być w zaden sposób
    > zatrudniony ani nie musi z nim być podpisana umowa???

    Trzeba uwazac, by transakcje nie byly potraktowane jako proba
    "obnizeia naleznego podatku"

    Boguslaw