    From: "Dawid" <d...@n...safe-lock.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo jazdy i badania
    Date: Sat, 21 Feb 2009 08:18:30 +0100

    Witam
    Mam dzidka w wieku 67 lat, ma prawojazdy i za wszelką cene chce jezdzić
    autem.
    niesttey ledwo trzyma sie na nogach. Już klika razy musielismy stanąc mu na
    trasie wyjazdu ata aby nie jechał autem. Mówi mu sie ze jak chce gdzieś
    jechać ma powiedzieć nam (unas są 4 ata na placu) i zawsze znajdzie śę ktoś
    kto go zawiezie.
    Słyszałem że wchodzi jakaś ustawa zmieniająca ważnośc prawo jazdy. Po
    przekroczneiu jakiegoś wieku wymagane sa badania lekarskie stwierdzające
    zdolność. Idzie go jakoś pod to podciągnąć aby wymusić na nim badania i
    anulowanie prawka ze względu na zbyt duże zagrożenie na drodze??