  • 11. Data: 2003-06-03 09:33:28
    Temat: Re: prawo jazdy!!
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Jak trzeba być głupim żeby wsiadać po alkoholu za kółko?
    W skali od 1 do 10?? hmm.... to chyba 11.
    Pijanym kierowcom mówimy NIE!

  • 12. Data: 2003-06-13 10:31:25
    Od: przemek<q...@w...pl>

    a wiec dowiedzialem sie ze jest to tylko wykroczenie a nie
    przestepstwo, a wynikow krwi jeszcze nie ma i moge ok tygodnia
    jeszcze poczekac.
    jesli jest to wykroczenie, to jakie konsekwencje poniose w polsce?? za
    wykroczenie w pl prawa jazdy nie zabieraja, czyli uwazam ze mnie
    rowniez w pl zabrac nie powinni??
    czekam na odp
    z gory dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2003-06-13 10:45:13
    Od: w...@p...onet.pl

    > Pijanym kierowcom mówimy NIE!

    Pozdrawiamy kobiety pracujące dla pokoju i rozkwitu ojczyzny !

    Paweł

  • 14. Data: 2003-06-14 08:23:04
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    jeżeli istnieje "uzasadnione podejrzenie" to TAK

  • 15. Data: 2003-06-14 10:50:04
    Od: przemek<q...@w...pl>

    therion, co rozumiesz pod pojeciem "uzasadnione podejrzenie" i "tak"
    w Twoim rozumieniu oznacza ze moga zabrac czy nie??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 16. Data: 2003-06-15 09:06:43
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    jeżeli kontrolujący Cię policjant powziąl jakiekolwiek podejrzenie, że
    prowadzisz samochód pod wpływem alkoholu to ma prawo i obowiązek poddać Cię
    badaniu (alkotestem, alkometrem) lub jeżeli odmówisz może zoastać od Ciebie
    pobrana krew. W drugim przypadku do czasu zbadania krwi istnieje
    podejrzenie, że jechałeś bdąc pod wpływem alkoholu i można zatrzymać prawo
    jazdy.
    uzasadnine podejrzenie - np. czuć woń alkoholu w samochodzie, a kierowca
    odmawia poddania sią badaniu na zawartość alkoholu urządzeniem
    elektronicznym ...

  • 17. Data: 2003-06-15 11:50:11
    Od: przemek<q...@w...pl>

    dzieki za odp
    policjant w moim przypadku nie mial watpliwosci, bylem pod wplywem
    alkoholu i bylo to widac, pobrano odemnie krew i teraz czekam na
    wyniki, prawo jazdy zostalo mi zatrzymane do czasu wynikow a potem
    to juz tylko wyniki zadecyduja czy prawo jazdy zostanie mi oddane czy
    nie, jesli nie to zostanie wyslane do PL i tam znow beda rozpatrywac
    mojq sprawe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info