  • 1. Data: 2003-06-02 16:12:58
    Temat: Chce podac do sadu. Jak? Gdzie? Adwokat?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Chce podac firme ktora przywiozla mi materialy budowlane do sadu (przy
    okazji przywozienia materialow rozwalono mi konstrukcje stalowa - pergole, i
    nie chca pokryc kosztow ani okazac OC - pisalem juz o tym).

    Do jakiego sadu mam podac firme? Wynajac adwokata? Ile taki adwokat srednio
    bierze?
    Ile czasu moze trwac sprawa (Lublin)?
    Czy jezeli firma przega to dostane zwrot kasy za adwokata (koszty benzyny i
    czasu straconego na rozmowy z firma)?

    Co mozecie poradzic?

    Dzieki za wszelkie sugestie
    Pozdrawiam
    AF

  • 2. Data: 2003-06-17 05:19:48
    Temat: Re: Chce podac do sadu. Jak? Gdzie? Adwokat?
    Od: "Futrzak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

> [...]
    > Ile czasu moze trwac sprawa (Lublin)?
    > Czy jezeli firma przega to dostane zwrot kasy za adwokata (koszty benzyny

    Nikt nie moze doradzic?
    Koszt naprawy pergoli to ok 1 tys.