  • 1. Data: 2003-06-02 16:11:49
    Temat: ustawa o spoldzielniach mieszkaniowych
    Od: "[ ba ]" <k...@g...pl>

    Witam

    Poszukuje informacji o akcie prawnym regulujacym funkcjowanie spoldzielni
    mieszkaniowych. Udalo mi sie odnalezc tylko projekt ustawy, natomiast na
    stronach Sejmu nie moge sie dokopac poszukiwanych informacji. Prosze o
    pomoc!

    pozdrawiam,

    ba

  • 2. Data: 2003-06-02 16:31:37
    Temat: Re: ustawa o spoldzielniach mieszkaniowych
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    http://www.umirm.gov.pl/Akty/ustawy/ust18.htm

  • 3. Data: 2003-06-02 16:32:14
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > http://www.umirm.gov.pl/Akty/ustawy/ust18.htm

    a i no oczywiscie jeszcze zmiany
    http://www.umirm.gov.pl/Akty/ustawy/ust191202.htm

  • 4. Data: 2003-06-11 09:26:32
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    [ ba ] wrote:
    > Witam
    > Poszukuje informacji o akcie prawnym regulujacym funkcjowanie spoldzielni
    > mieszkaniowych.

    Nie ma jednego aktu. Są 3 podstawowe: prawo spółdzielcze, ustawa o
    spółdzielniach mieszkaniowych i ustawa o ochronie praw lokatorów.
    Wszystkie dostępne w sejmowym systemie informacji prawnej.
    Piotr Fonon