  • Data: 2016-04-06 09:09:02
    Temat: prawo dzialajace wstecz (prawo jazdy)
    Od: "raczek" <r...@p...pocztowa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem wymagane dokumenty na prawo jazdy w lokalnym WORDzie w lutym tego
    roku i na razie nie zdałem jeszcze, wtedy wymagana była fotografia z
    profilu, a obecnie en face, czy w takim razie muszę im donieść nową fotkę?
    Od kiedy prawo działa wstecz?
    Druga sprawa która mnie interesuje, po co i dlaczego w prawie jazdy
    zamieszcza się adres zameldowania, skoro nawet w nowych dowodach go nie
    ma, a prawko oficjalnie NIE jest dokumentem tożsamości? Żyjemy w jakimś
    porąbanym kraju, to bezdomny na przykład nie może posiadać prawa jazdy? :)