  • 1. Data: 2006-10-24 12:03:55
    Temat: prawo do spadku
    Od: "Jadwiga" <a...@w...pl>

    Tragicznie zmarla moja "ciocia" (ciocia z nazwy zadnyego pokrewienstwa)
    Pozostawila mieszkanie wlasnosciowe
    wykupione za moje pieniadze. Niestety nie zdazylismy zrobic zapisu
    notarialnego. Ja mam potwierdzenia przelewow do spoldzielni z mojego konta
    .
    Ciocia nie miala zadnych krewnych.
    Odbyla sie sprawa w ktorej bralo udzial miasto.Niestety gmina nie jest
    zainteresowana mieszkaniem.Sad postanowil szukac spadkobiercow ktorych nie
    ma.
    Mam jakies szanse na to mieszkanie ?
    Mieszkam w nim i ponosze wszystkie oplaty.

    Pozdrawiam Jadwiga

  • 2. Data: 2006-10-24 12:38:09
    Temat: Re: prawo do spadku
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Tragicznie zmarla moja "ciocia" (ciocia z nazwy zadnyego pokrewienstwa)
    > Pozostawila mieszkanie wlasnosciowe
    > wykupione za moje pieniadze. Niestety nie zdazylismy zrobic zapisu
    > notarialnego.

    Aleście wykombinowali.

    +inż.prawa+

  • 3. Data: 2006-10-24 12:58:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jadwiga" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > wykupione za moje pieniadze. Niestety nie zdazylismy zrobic zapisu
    > notarialnego. Ja mam potwierdzenia przelewow do spoldzielni z mojego

    jaki tytuł jest na przelewie?
    Może uda się to przepchnąć jak pożyczka, wówczas będziesz miał prawo domagać
    się zwrotu pożyczki od spadkobierców np. w formie mieszkania.

    > Mam jakies szanse na to mieszkanie ?

    j.w.
    dopisać się do masy spadkowej z roszczeniami.