  • 1. Data: 2006-10-24 09:04:03
    Temat: "dopisanie" wspolwlasnosci...
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    Witam,

    Chcialbym aby moi rodzice byli takze wlascicielami mojego mieszkania.
    Jak do zrobic najtaniej ;) Mozna oczywiscie fikcyjnie sprzedac czesc
    mieszkania rodzicom. Moze jakies inne sugestie...

    Pozdrawiam
    Mariusz.

  • 2. Data: 2006-10-24 09:23:24
    Temat: Re: "dopisanie" wspolwlasnosci...
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Chcialbym aby moi rodzice byli takze wlascicielami mojego mieszkania.

    Nie pij tyle :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 3. Data: 2006-10-24 11:44:32
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie pij tyle :)

    E... a skąd taki wniosek ?

    M.

  • 4. Data: 2006-10-24 12:11:52
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > E... a skąd taki wniosek ?

    Nie warto rozdawac tego co sie ma, chyba ze ma sie tego w nadmiarze :)

    Po co rodzice mają byc współwłascicielami ? To ma jakies logiczne
    uzasadnienie ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.kszysiek.prv.pl

  • 5. Data: 2006-10-24 12:45:07
    Od: Oshin <o...@a...net.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    (..)

    > Po co rodzice mają byc współwłascicielami ? To ma jakies logiczne
    > uzasadnienie ?

    Jak by nie było logicznego wytłumaczenia to chyba oczywiste ze nie
    robiłbym sobie (i rodzicom) niepotrzebnych problemów.
    Po prostu muszę mieć mieszkanie na współwłasność z rodzicami.

    Pozdrawiam.
    M.

    A co rozdawania i dzielenia się z innymi też mam inne zdanie...

  • 6. Data: 2006-10-24 12:53:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Oshin" <o...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > Jak do zrobic najtaniej ;) Mozna oczywiscie fikcyjnie sprzedac czesc
    > mieszkania rodzicom. Moze jakies inne sugestie...

    Fikcyjnie to możesz sobie tylko kłopotów narobić.
    Podaruj rodzicom cześć mieszkania właśnie w formie darowizny.