  • 11. Data: 2007-08-02 18:03:18
    Temat: Re: prawo do fotografowania (ponownie) i ceny wstępu do obiektów
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 14:37
    (autor ps
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f8sj1h$cf3$1@inews.gazeta.pl>):

    > A to już kiedyś gdzieś pisałem podchodzi pod wyłudzenie, w połączeniu z
    > opłatą za fotografowanie oczywiście.

    Dlaczego? Aktywne fotografowanie uszkadza zabytki.... Stąd zakaz lamp....

    BTW: W Luwrze nie wolno fotografować nawet pasywnie. Jak się wychylisz to
    dostajesz wpierdol od byczka z ochrony. Więc to nie tylko polskie
    zachowania.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 12. Data: 2007-08-02 19:09:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana wrote:

    > Dlaczego? Aktywne fotografowanie uszkadza zabytki.... Stąd zakaz lamp....

    Obrazy w muzeum. A nie drzewa i rzeźby w parku.

    > BTW: W Luwrze nie wolno fotografować nawet pasywnie.

    A Luwr to podpada pod polską jurysdykcję?

    > Jak się wychylisz to
    > dostajesz wpierdol od byczka z ochrony. Więc to nie tylko polskie
    > zachowania.

    Ale u nas takie zachowania są nielegalne. I w poniedziałek przyszedł
    wyrok wydany przez sąd w trybie nakazowym. Ciekawe, czy "byczek" będzie
    na tyle głupi, żeby się odwoływać... W każdym razie póki co 3000
    grzywny, 2000 nawiązki plus koszta.

  • 13. Data: 2007-08-02 19:30:13
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 2 sierpnia 2007 21:09
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...lechistan.com>):

    http://www.zamek-pszczyna.pl/index.php?q=node/78

    zamek się mnie z muzeumem kojarzy.

  • 14. Data: 2007-08-03 06:46:50
    Od: ps <p...@g...pl>

    Steel pisze:

    > raczej nie ... daja paragon fiskalny z tego co pamietam...

    > hmmm chyba tego nie zrozumialem co napisales...
    > jak powyzsze moze podchodzic pod wyladzanie.

    Ano tak sobie myślę, że ... chcę fotografować - muszę zapłacić.
    Oczywiście wchodzę dopiero do muzeum/zamku itp. Czytam - opłata pińć
    zeta, możesz człeku focić, lecz bez lampy i statywu. Oki, pewnie mają
    ładnie wszystko oświetlone. Więc idę sobie tam, załadowany dobry film,
    ISO 100 albo i 50, no i ... nie mogę robić zdjęć! Za ciemno! A jeśli już
    zrobię, to i tak wyjdzie poruszone, lub niedoświetlone itd, itp! Nie
    uprzedzono mnie o tym, a więc wyłudzono ode mnie te pińć zeta :)

  • 15. Data: 2007-08-03 20:07:08
    Od: "Szerr" <s...@N...gazeta.pl>

    BartekK <s...@N...org> napisał(a):

    > http://www.moszna-zamek.pl/pol/zamek/zw_zam.htm

    Za darmo możesz wejść od tyłu, od strony cmentarzyka Thiele-Winklerów.

    Sz.

  • 16. Data: 2007-08-03 20:35:25
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Szerr pisze:
    > Za darmo możesz wejść od tyłu, od strony cmentarzyka Thiele-Winklerów.
    Ok, faktycznie. I co, przychodzę sobie spacerując, robie zdjęcia i nikt
    mnie nie będzie mógł wywalić?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173