  • 1. Data: 2005-12-04 19:12:52
    Temat: prawo budowlane
    Od: "Ania" <b...@i...pl>

    Witam

    Jestem na etapie remontu lokalu pod pub, urząd miasta strasznie przeciąga
    wydanie mi pozowlenia budowlanego na remont tego lokalu i zażądał teraz
    opini sanitarnej oraz bhp. Skoro nie zmieniam sposobu użytkowania lokalu,
    ani też prace nie polegają na przebudowie tylko na zwykłym remoncie, wogole
    nie zmieniam układu pomieszczeń nie burze toalet itd. mają prawo żądac
    odemnie powyższych opini? Czy sa jakieś przepisy które to regulują?

    Jeśli ktoś orientuje sie w powyższym byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Anna

  • 2. Data: 2005-12-06 14:18:35
    Temat: Re: prawo budowlane
    Od: argonauta183 <a...@w...pl>

    Dnia Sun, 04 Dec 2005 20:12:52 +0100, Ania napisał(a):

> [...]
    > odemnie powyższych opini? Czy sa jakieś przepisy które to regulują?
    >

    > Jeśli ktoś orientuje sie w powyższym byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź

    remont obiektu budowlanego wymaga zgłoszenia art. 30 Prawa budowlanego do
    którego trzeba dołączyć dokumenty o których mowa w art. 30 ust. 2
    (szkice rysunki, oświadczenia opinie uzgodnienia itp. o ile sa
    wymaganego) co innego ze zmianąsposobu użytkowania które też się
    wykonuje na zgłoszenie ale za małodanych. Skąd ten bar w twoim lokalu.