  • 1. Data: 2005-12-04 18:34:34
    Temat: Re: Re:co to jest wniosek dowodowy---cd
    Od: t...@v...pl

    cd. polega na tym, że przyszły do mnie standardowe wydruki z ZUS,
    o tym ile za mnie płacono na emeryturę.
    I wyszło, że WARTA w dwa miesiące , nie na końcu żadnej umowy i nie na początku
    po prostu nie płaciła, a druki RMUa dali: co innego do ZUS, co innego do
    pracownika, dranie.

    NIe byłam w te miesiące ani na urlopie bezpłatnym, ani nic takiego, po prostu
    nie zapacili.
    Chcieli ukraść kawałek mojej emerytury.
    Dlatego nie chcieli dać mi wyliczenia, złodzieje, bo by się wydało, że kradną
    nie tylko mój ekwiwalent, ale i emeryturę.

  • 2. Data: 2005-12-05 08:12:18
    Temat: Re: co to jest wniosek dowodowy---cd
    Od: irekk <i...@w...pl>

    t...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > Dlatego nie chcieli dać mi wyliczenia, złodzieje, bo by się wydało, że kradną
    > nie tylko mój ekwiwalent, ale i emeryturę.

    Najkrócej w toczącej się sprawie składasz wniosek o sprawdzenie
    okoliczności,która Twoim zdaniem nie jest zgodna z prawdądą.W tym
    przypadku tego faktu o którym piszesz.Może to też być np.zarządanie
    przeprowadzenia ekspertyzy,przesłuchania świadka,itp.

  • 3. Data: 2005-12-05 09:06:15
    Od: t...@v...pl

> [...]
    > przypadku tego faktu o którym piszesz.Może to też być np.zarządanie
    > przeprowadzenia ekspertyzy,przesłuchania świadka,itp.

    Szczerze powiedziawszy nic z tego tekstu nie rozumiem.
    Jakiego świadka, zus przysłał wydruk, po coświadek ?
    jaką okoliczność, jaka ekspertyza ?

  • 4. Data: 2005-12-05 13:19:01
    Od: irekk <i...@w...pl>

    t...@v...pl napisał(a):

    > Szczerze powiedziawszy nic z tego tekstu nie rozumiem.
    > Jakiego świadka, zus przysłał wydruk, po coświadek ?
    > jaką okoliczność, jaka ekspertyza ?

    Po prostu napisałem na czym polegają te wnioski dowodowe.Teraz TY
    zastanów się udowodnienia czego .albo co musisz udowodnić w swojej
    sprawie.Piszesz "szukali" zastanów się gdzie są dowody tego oszustwa i
    wystąp o ich przeprowadzenie.Masz wydruki z ZUS a co z WArtą i dowodami
    wpłat?

  • 5. Data: 2005-12-06 13:36:52
    Od: t...@v...pl

> [...]
    > sprawie.Piszesz "szukali" zastanów się gdzie są dowody tego oszustwa i
    > wystąp o ich przeprowadzenie.Masz wydruki z ZUS a co z WArtą i dowodami
    Paski (odcinki płacy) oraz dowody przelewu nie zgadzają się (jest inna kwota),
    xerokopie odcinków, i przelewu były w aktach sprawy.
    Sąd nie wziął tych dowodów pod uwagę.