  • 1. Data: 2003-05-01 08:23:38
    Temat: prawo autorskie i internet ?
    Od: "Józef" <p...@g...pl>

    Mam pytnie spotykam sie w internecie z ksiazkami -utworami mp3 roznymi
    tekastami zaczerpnietymi z ksiazek .Czy publikowanie tego niekomercyjne
    jest legalne ?
    szczegolowo bardziej chodzi mi o teksty zawarte w ksiazkach .dziekuje za
    odpowioedz
    Jozef

  • 2. Data: 2003-05-01 08:41:33
    Temat: Odp: prawo autorskie i internet ?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Józef <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8qliv$gv5$...@n...news.tpi.pl...
    > Mam pytnie spotykam sie w internecie z ksiazkami -utworami mp3 roznymi
    > tekastami zaczerpnietymi z ksiazek .Czy publikowanie tego niekomercyjne
    > jest legalne ?

    Nie.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-05-01 11:25:28
    Temat: Re: prawo autorskie i internet ?
    Od: "Yig" <y...@S...waw.pl>

    Użytkownik "Józef" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest legalne ?
    > szczegolowo bardziej chodzi mi o teksty zawarte w ksiazkach .dziekuje za

    Umieszczanie w internecie utworow podlegajacych ochronie prawnoautorskiej
    jest niedozwolone,chyba że przysługuja Ci autorskie prawa majatkowe do
    utworu lub zostala Ci udzielona licencja obejmujaca to konkretne pole
    eksploatacji (znowelizowany art 50 pkt. 3 pr. aut.). Umieszczanie w
    ogolnodostepnej sieci utworow nie miesci sie w ramach dozwolonego uzytku
    prywatnego (23 ust. 1), bowiem dostęp do nich uzyskuje szerszy krąg osób niż
    okreslonyw art 23 ust. 2 pr. aut.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2003-05-01 17:58:17
    Od: "Józef" <p...@g...pl>

    Dziekuje bardzo za pomoc

  • 5. Data: 2003-05-01 22:48:19
    Od: a...@a...com (A78p2w)

    Nie wprowadzajcie czlowieka w blad.
    Jak dlugo uzywasz w uczciwym celu (fair) to mozesz kopiowac ile wlezie. Co
    innego biznes. Po prostu olej skorumpowane przepisy polskie i zaloz storne poza
    granica np.:
    http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html

    Wiecej:
    http://www4.law.cornell.edu/uscode/17/

    Zebra

  • 6. Data: 2003-05-02 09:33:56
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik A78p2w <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@m...aol.com
    > Nie wprowadzajcie czlowieka w blad.

    Spadaj dezinformatorze.

    --
    Depi.

  • 7. Data: 2003-05-02 09:34:12
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    PS. PLONK!

  • 8. Data: 2003-05-02 14:35:54
    Temat: Re: Odp: prawo autorskie i internet ?
    Od: a...@a...com (A78p2w)

    >From: "Marcin Olender" d...@g...pl
    >Newsgroups: pl.soc.prawo
    >Date: Fri, 2 May 2003 11:33:56 +0200

    >U?ytkownik A78p2w <a...@a...com> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    >napisa?:2...@m...aol.co
    m...

    >Spadaj dezinformatorze.
    >
    >--
    >Depi.

    Sluchaj frajerze. Zaden polityk w Polsce wlascicielem internetu nie jest.
    Jezeli pcha sie na swiecznik to z tym przychodzi ryzyko krytyki, w tym krytyki
    w internecie.
    A w tym rowniez pokazywania wizerunku delikwenta. Jezeli chcesz, to badz
    poddanym politykow i jakichkolwiek innych osob publicznych i nie pokazuj ich
    wizerunkow w sieci.

    Tymczasem zrob mamie na zlosc i odmroz sobie uszy, czyli wlacz killfile.

    Zeby nie byc goloslowna, to tutaj masz kryminaliste "pulkownika" Romana Plonko:

    http://tajnedokumenty.com/iraq_pictures.html

    Sam zwolal konferencje prasowa, wiec niech teraz drapie sie w glowe sam.

    Serwer znajduje sie w Los Angeles gdzie Polko, jako polska "Wladza" moze
    pocalowac wszystkich w cztery litery.

    I tak koczy sie twoja, frajerze, wykladnia prawa w Internecie.

    Zebra