  • 1. Data: 2003-05-01 05:37:34
    Temat: Czy urzedy itp powinny informowac wczesniej ...
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    ... o tym ze beda zamkniete ? Jak to jest ? Zaczyna mnie to denerwowac, jak
    np 30 kwietnia wieczorem, wywieszaja kartke, ze 2 maja beda nieczynne. 1
    maja oczywiscie tez nie, wiec stawiaja mnie przed fakteme dokonanym ze juz
    nic nie zalatwie. Jakby sie wiedzialo wczesniej ze 2 maja tez bedzie
    zamkniete to mozna isc wczesniej.

    Fantom

  • 2. Data: 2003-05-01 06:25:36
    Temat: Re: Czy urzedy itp powinny informowac wczesniej ...
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > maja oczywiscie tez nie, wiec stawiaja mnie przed fakteme dokonanym ze juz
    > nic nie zalatwie. Jakby sie wiedzialo wczesniej ze 2 maja tez bedzie

    jaja sobie robisz?, że 2 maja jest zamknięte wiadomo przynajmniej od dwóch
    miesięcy...

  • 3. Data: 2003-05-01 09:24:37
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > jaja sobie robisz?, że 2 maja jest zamknięte wiadomo przynajmniej od dwóch
    miesięcy...

    A kto tak powiedzial ? Pokazesz mi przepis ktory o tym mowi ? Bo ja nic
    takiego nie znalazlem. To ze 2 maja prawie wszystkie urzedy biora wolne to
    ich wybor i powinni o tym informowac. Normalnego czlowieka to nie
    ineteresuje ze chca sobie zrobic dluzszy weekend.

    Fantom

    ps. Konkretnie chodzilo mi o spoldzielnie mieszkaniowa, ale to odnosi sie do
    wilu innych firm/urzedow

  • 4. Data: 2003-05-01 09:24:37
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>