  • 11. Data: 2004-04-07 18:45:37
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:9tpbk1-u0p.ln1@ziutka.router...

    > 70 lat od smierci tworcy

    Nie masz racji. Autorskie prawa majatkowe generalnie po 50 latach (z
    wyjatkami, tj. w niektorych sytuacjach dluzej). Autorskie prawa osobiste
    nigdy (mozna je dziedziczyc).

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 12. Data: 2004-04-08 01:00:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c51i91$bsm$1@atlantis.news.tpi.pl>, Prefix wrote:

> [...]
    > Nie masz racji. Autorskie prawa majatkowe generalnie po 50 latach (z
    > wyjatkami, tj. w niektorych sytuacjach dluzej). Autorskie prawa osobiste

    Pójdźmy na kompromis i spójrzmy na to bardziej optymistycznie: Obydwoje
    coś mamy! Z tym że akurat rację ja, ale Ty za to masz nieaktualną treść
    PA.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/b765a3e2bf0ee049c125667200294b7d/$FIL
    E/D19940083Lj.pdf

    Art. 36.
    Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, autorskie prawa
    majątkowe gasną z upływem lat siedemdziesięciu:
    1) od śmierci twórcy, a do utworów wspólautorskich - od śmierci
    wspóltwórcy, który przeył pozostalych,

    PS. Jestem taki mądry bo sam niedawno myślałem że 50.

    --
    Marcin