  • 1. Data: 2007-04-11 13:26:39
    Temat: prawnik z wiedzą budowlaną
    Od: "vrinx" <...@...pl>

    poszukuje prawnika z wiedza budowlaną w Łodzi

    vrinx

  • 2. Data: 2007-04-11 13:50:59
    Temat: Re: prawnik z wiedzą budowlaną
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > poszukuje prawnika z wiedza budowlaną w Łodzi

    a w czym problem
    bo do kwesti zwiazanych z prawem budowlanym to prawnik zwykle wie duzo mniej
    niz byle architekt czy konstruktor

  • 3. Data: 2007-04-12 06:15:11
    Od: "vrinx" <...@...pl>

    > a w czym problem
    > bo do kwesti zwiazanych z prawem budowlanym to prawnik zwykle wie duzo mniej
    > niz byle architekt czy konstruktor

    ok, główny temat to zmuszenie spółdzielni mieszakniowej do wykonania
    nezależnych ekspertyz powstawania grzyba w mieszkaniu oraz dokonanie
    odpowiednich napraw, poboczne tematy: przemarzanie sciany, analiza grzyba,
    metody usuwania, znalezieni przyczyny, itp.

    vrinx

  • 4. Data: 2007-04-12 08:15:21
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > odpowiednich napraw, poboczne tematy: przemarzanie sciany, analiza grzyba,
    > metody usuwania, znalezieni przyczyny, itp.

    to po prostu potrzebny normalny prawnik, ekspertyze i tak trzeba bedzie
    zlecic komus z upr rzeczoznawcy

  • 5. Data: 2007-04-12 10:54:55
    Od: "vrinx" <...@...pl>

    > to po prostu potrzebny normalny prawnik, ekspertyze i tak trzeba bedzie
    > zlecic komus z upr rzeczoznawcy

    może i tak... problem jest własnie w tej ekspertyzie... że ja nie moge takiej
    zlecić bo dotyczy ona zewnętrznej sciany budynku, dachu, pustki nad
    mieszkaniem itp. a spoldzielnia nie chce tego zrobic. od tego własnie chce
    zacząc zmusic ich do zlecenia takiej ekspertyzy.
    vrinx