  • 1. Data: 2007-04-11 12:06:07
    Temat: Reklamacja kuchni
    Od: "Jan Nilubowicz" <o...@g...pl>

    Witam i pozdrawiam.Czy ktoś z Państwa mógłby dać dobrą radę.
    W grudniu ub. roku zrobiłem zabudowę kuchni. Wyglądało wszystko ok. aż do
    teraz. Pod zlewem rozłączyło się kolanko i pociekła pod meble woda. Płyty
    spuchły od wilgoci jedna pękła.Rozmowa tel z wykonawcą : nie jego sprawa meble
    są zrobione dobrze.Możemy reklamować materiał czyli płyty u producenta. W moim
    pojęciu to wykonawca wybiera materiał. Jeżeli jest to materiał któremu
    zaszkodziło trochę wody to coś tu nie gra.Co dalej można zrobić i ile
    odpowiedzialności wykonawcy ( i czy jakiś obowiązek). Czy wina moja bo mogłem
    nie zalać.
    Dziękuję za ew sugestie.
    Jan

  • 2. Data: 2007-04-11 12:49:21
    Temat: Re: Reklamacja kuchni
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > teraz. Pod zlewem rozłączyło się kolanko i pociekła pod meble woda. Płyty
    > spuchły od wilgoci jedna pękła.

    A na co liczyłeś?

    > Rozmowa tel z wykonawcą : nie jego sprawa meble
    > są zrobione dobrze.

    Ma rację

    > pojęciu to wykonawca wybiera materiał. Jeżeli jest to materiał któremu
    > zaszkodziło trochę wody to coś tu nie gra.

    Zrób sobie meble z plastiku lub marmuru, to woda nie zaszkodzi.

    Meble z płyt wiórowych nie mogą być moczone, a tym abrdziej długotrwale.

    > Co dalej można zrobić i ile
    > odpowiedzialności wykonawcy ( i czy jakiś obowiązek).

    Pogadaj z wykonawcą, żeby Ci wymienił uszkodzone elementy. Za opłatą :-(

    > Czy wina moja bo mogłem
    > nie zalać.

    właśnie :-(

    > Dziękuję za ew sugestie.