  • 1. Data: 2007-04-11 12:19:28
    Temat: Citek - jak najszybciej zdobyc potwierdzenie przelewu ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Akurat nie dostępuje "zaszczytu" bycia ich klientem, ale opowieści bliskiej osoby o
    Golgocie dla zdobycia potwierdzenia
    dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

  • 2. Data: 2007-04-11 13:12:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    666 wrote:
> [...]
    > dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    > Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

    To chyba NTG ale skoro pytasz ...

    Idziesz do oddziału i dostajesz od ręki.

    Następnie naliczają Ci prowizję i jeśli chcesz ją odzyskać to na ich
    "party line" składasz reklamację podając jako powód brak możliwości
    uzyskania potwierdzenia przelewu zgodnego z ustawą o bankowości w
    systemie bankowości internetowej. Jak się wydaje (na podstawie
    wielokrotnych doświadczeń własnych) takie reklamacje są uznawane by default.

    Powodzenia

    Piotrek.

  • 3. Data: 2007-04-11 18:08:43
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Jasne, pomyłkowo ntg...

  • 4. Data: 2007-04-12 10:14:41
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    666 napisał(a):
> [...]
    > dokonanego przelewu są juz na granicy kiczu, albo i poza nią...
    > Czy w tym banku NAPRAWDĘ jest to tak czasochłonne ??

    O czym mówisz? O Citibanku?
    Tam, jeśli przelew jest przez internet, to nieoficjalne potwierdzenie
    masz od razu gotowe do druku. Jeśli potrzebujesz lepszego dokumentu, to
    zaznaczasz przy przelewie opcję "Chcę otrzymać potwierdzenie pocztą" i
    czekasz- duży wpływ ciamajdowatości polskiej poczty. Można też się
    przejść do oddziału i otrzymać potwierdzenie od ręki.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl